Tysklands-shopping

Här kommer lite bilder på dom grejer jag plockade upp när jag var i tyskland! Jag gick förbi skönhetsbutiken Douglas och brast ut i ett Hallelujah när jag såg Soap & Glory's urhärliga kitschiga produkter i fönstret. Väl inne i butiken hittade jag en box som kallas för "You Cube" som är fylld med ministorlekar av 5 av deras produkter. Jag plockade även upp en handkräm från I Love.. samt ett paket rengörings-servietter (Även dom från Soap & Glory). Soap & Glory finns varken i Danmark eller Sverige så jag brukar normalt få shoppa mina favoriter när jag är i London! Har ni testat något från Soap & Glory?

Kommentarer:

1 Ninni:

Vad härligt, älskar ju sånna där kit! Min ena son heter ju Douglas. Den andra sonen (William) har jättekul åt att det finns en parfymkedja som heter Douglas. Douglas själv är inte lika glad åt det...

2 June:

Sv: It's a keeper!

3 kerstin:

Vilka trevliga fynd! Jag älskar Douglas!

4 Karin:

Jag köpte mina först Soap&Glory-produkter när jag var i London i somras och nu vill jag bara tillbaka för att köpa fler, de är så ljuvliga och har för fina förpackningar, jag vill prova allt känns det som, haha

Kommentera här: