Topp 10 lack -2011

Idag tänkte jag visa mina 10 favoritlack från året som gått! Alla lack är inte släppta 2011 men det är i år jag har upptäckt dom och använt dom för första gången så det tycker jag räknas. Lacken är inte upplagda i rangordning, så slipper jag få ångest över vilket jag ska välja som första-plats-lack... Haka gärna på och dela med er av era lackfavoriter!

1. ORLY - Space Cadet(Cosmic FX).
2. Chanel - Peridot.
3. China Glaze - Electric Lilac.
4. China Glaze - Tinsel Town (Let it snow).
5. Color Club - Pucci-licious.
6. Nubar - Reclaim.
7. China Glaze - Lighthouse (Anchor's Away).
8. Color Club - Fashion Addict.
9. Essie - Too Too Hot (Braziliant).
10. Isadora - Black Galaxy.

Kommentarer:

1 Topp 10 lack – 2012 » Honi Beauty:

[…] tänkte jag lista dom 10 lack eller lackkombinationer som jag har gillat allra mest under året! Kika gärna in förra årets lista här. Listan är inte sorterad efter någon som helst slags ordning, så det är en salig röra med […]

Kommentera här: