Tips: Mellandagsreor

Jag älskar att fynda produkter i mellandagsreorna och tänkte lägga upp länkar till några hemsidor som jag själv rekommenderar och gillar!

- Illamasqua har upp till 70% rabatt på många av sina urläckra produkter, fynda nagellack, mascara och ögonskuggor från 5 pund och uppåt (LÄNK).

- Eleven har 11% rabatt på allt och dessutom extra 20% rabatt på presentboxar, Ole Henriksen produkter etc. Jag älskar presentboxar då priset nästan alltid blir mer förmånligt än om man köper grejerna separat (LÄNK).

- Lookfantastic har även dom upp till 70% rabatt på ett helt gäng produkter. Passa på att köp en ny Too Faced Shadow Insurance till ett bra pris eller unna dig en presentbox med Redkenprodukter till ditt vintertrötta hår (LÄNK).

- Eyeslipsface (ELF) har rabatt på ett gäng av deras produkter.. Vad sägs om ett nytt nagellack som kostar dryga tian eller ett läckert läppgunk från studioserien för dryga 26 kronor? (LÄNK)

- LUSH har halva priset på samtliga jul-produkter, skynda fynda(Det har jag gjort, och nu väntar jag otåligt på paketet)! Vad jag vet gäller detta erbjudande även i butik (LÄNK).

- Beautybay har även dom massvis av gottigheter på sin rea som bl.a. lack från Essie, olika hår-kit, paletter, skuggor... Ja you name it! (LÄNK)

Kommentarer:

1 FruVesa:

Vore kul att få shoppa loss lite men jag har nog gjort min shopping för ett tag.. =)

2 timara:

kolla feelunique.com också! free shipping worldwide :D

3 Honi:

Fru Vesa: Jag är också slutshoppad för ett bra tag :)



Timara: Älskar Feelunique, dom har så mycket trevliga produkter man inte kan få tag på i Sverige :)

Kommentera här: