Paket från Idun Minerals

Svenska Idun Minerals ville önska God Jul och skickade en liten julklapp till mig, tusen tack! Paketet innehöll en singelskugga, en duo och en kvartett samt en mascara och en borste. Swatches, närbilder och "all that good stuff" kommer såklart så fort jag har haft möjligheten att testa lite närmare, men mitt första intryck av produkterna är bra! Att förpackningarna är urläckra är ju bara ett plus i kanten, för vem vill inte ha produkter som dessutom ser läckra ut?
Har ni testat något från Idun?

Kommentarer:

1 Chaosophia:

Jag har bara testat Brunkulla-paletten, men älskar den! Den gav definitivt mersmak för deras produkter.

2 H:

Har inte testat nåt från dem men jag borde ju verkligen eftersom de har mitt mellannamn :)

3 Sminkhörnan:

Vilken ljuvlig julklapp!!! Har inte testat något än, men är farligt sugen varje gång jag är inne på Apoteket!!! Ser fram emot att se bilder sen!

4 Sara:

Åh, lyllo dig :)

Nyfiken på att höra vad du tycker om mascaran när du fått tid att testa den!

5 Kerstin:

Jag har testat det mesta, och är väldigt positiv. Ett märke med hög kvalitet!

6 Blowfish:

Jag har testat ögonskugge duon Mistel och kvartetten Brunkulla. Jag totalt älskar dessa, vill inte sluta använda dem!

7 Heart Skipped A Beat:

Jag har testat duon Brunögontröst och är väldigt nöjd! Fina vardagsfärger!

Kommentera här: