NOTD - Tinsel Town

Här kommer det äntligen som utlovat, Tinsel Town från China Glaze's Let it snow kollektion! Jag har dragit lite på det för att jag ville fota i dagsljus men det är helt omöjligt här i Danmark just nu då det mest snöar och är grådassigt. Det blev alltså blixtbilder som inte alls gör lacket rättvisa men jag hoppas ni kan se det fina i det ändå! Tinsel Town har en mörk grå bas som är fullproppad med silvriga glitterpartiklar i två olika storlekar (Vad jag kan se). För att vara så fullproppat med bling så torkar det faktiskt otroligt "jämnt", jag är impad..

Kommentarer:

1 Aida:

Å vad fint! Det måste jag skriva upp på min "vill ha lista" =)

2 Kerstin:

Jättefint!

3 Emma says style, love & rock and roll.:

Såå snyggt!

4 Annie:

Åh vad fint!!

5 sminkan:

Åh, vad fint!

6 Awesome Chemistry:

Verkligen vrålsnyggt!

7 roxcat:

Det ser riktigt snyggt ut, det får nog hamna på önskelistan!

8 FruVesa:

Det var alltså precis så fint som jag önskade att det inte skulle vara...min önskelista blir bara längre och längre

9 Beautybylinda:

Superfint :)

10 Emilie:

Åh, det är så fint! jag vet att jag kommer få det i julklapp men min mamma har bett mig att glömma bort det :P

11 my:

asfint :)

12 Honi:

Aida: Det kom aldrig på min vill-ha lista utan gick direkt till ebay :p



Kerstin: Helt underbart!



Emma: Visst är det!



Annie: Eller hur!



Sminkan: Älskar't!



Awesome Chemistry: Dundersnyggt!



Roxcat: Det gör du rätt i att sätta på önskelistan, älskar det!



Fruvesa: Det brukar bli så.. Min är flera kilometer lång just nu känns det som ;)



Linda: Tack!



Emilie: Haha vilken bra julklapp ;) Så vet du ju att du blir glad och nöjd iaf!



MY: Tack!

13 Nailtastic:

Det är verkligen så sjukt snyggt! Använde mitt i helgen och älskade det!

14 Emma:

Snyggt!

15 Kajalpennan:

Jag tror att jag kommer tycka väldigt mycket om det här. Ser fram emot att testa det

16 Honi:

Nailtastic: Ja detta har dom verkligen fått till bra tycker jag! :) Underbart.



Emma: Tack!



Kajalpennan: Har inte sett någon som ogillat det än så länge så jag hoppas du gillar det också!

Kommentera här: