Jul från TBS

För att fira att det går så bra på universitetet och på jobbet (och för att jag orkar med bägge, samt att blogga!) valde jag att köpa två julklappar till mig själv. Detta är den ena, som är ett trepack med The Bodyshop's bodybutters i årets juldofter Cranberry Joy, Spiced Vanilla samt Candied Ginger. Jag hade egentligen tänkt köpa en i fullstorlek men gillade alla dofter så mycket att ett trepack kändes lite roligare. Om ni inte har varit inne och provdoftat till dom nya juldofterna hos TBS så rekommenderar jag det absolut! Den andra prylen jag köpte visar jag upp i ett annat inlägg, för den är också skönhetsrelaterad!

Kommentarer:

1 FruVesa:

Ooh, jag är bra sugen på att testa BB i minivarianter, då hinner jag använda upp dem innan de blir dåliga!

2 Honi:

Fru Vesa: Jag brukade använda dom större burkarna men tröttnade alltid halvvägs, så jag började med småburkar istället! Det rekommenderas!

3 Hanna:

Jag tycker absolut du ska köpa den, den är så fin och användbar :D

4 kerstin:

Jag är himla sugen på ingefärsvarianten! Jag köpte den till syrran i julklapp, och ångrar att jag inte köpte en till mig också...

Kommentera här: