FOTD - Pretty in pink

Så var det December! Idag blev det klassiskt med skimrande rosa läppar och en maffig mattsvart eyeliner. Med lite vit kajal på vattenlinjen trollade jag dessutom bort det mesta av min trötthet! Idag jobbar jag kväll och blir sedan upphämtad direkt från jobbet för en lång weekend ner till syd-danmark och tyskland. Är helt hundra på att jag får med mig några skönhetsgoodies hem, och har jag tur får jag även fatt i lite Essence-lack att tävla ut!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
MUA eyeshadow shade 16 matt
Makeupstore Mixing Liquid
Makeupstore Cake Eyeliner Black
Max factor Kohl Pencil 010 White
L'oreal Volume Million lashes Extra black
E.L.F Eyebrow Kit Light
NYX Round Lipstick Sky Pink
Chanel Vitalumiere Aqua Foundation BR10
Isadora Perfect Loose Powder Velvet Transparent
H&M Brow Fix

Kommentarer:

1 Linda:

Läppkombon ser riktigt fin ut :)

2 Skincare by Malin R:

Fint! :)

3 Sminkhörnan:

DU ÄR SÅ SÖT!!! =)

4 Ninni:

Fin vinge och söt färg på läpparna! Åh, jag älskar Essence lack!

5 Kerstin:

Jättefint! Du ser pigg ut!

6 Sara:

Jättefin och fräsch make, den vita kajalen måste verkligen göra jobbet för du ser inte alls trött ut :)

7 H:

Vad söt du är :) Hoppas du får en trevlig weekend!

8 Emma:

Fint :)

9 my:

Hej, la till dig på bloglovin' då jag älskar skönhetsbloggar och själv har en. Om du vill kan du ju lägga till mig också så kan vi inspirera varandra (och det är alltid kul att ha läsare haha) :)))

Kommentera här: