Topp 10 lack -2011

Idag tänkte jag visa mina 10 favoritlack från året som gått! Alla lack är inte släppta 2011 men det är i år jag har upptäckt dom och använt dom för första gången så det tycker jag räknas. Lacken är inte upplagda i rangordning, så slipper jag få ångest över vilket jag ska välja som första-plats-lack... Haka gärna på och dela med er av era lackfavoriter!

1. ORLY - Space Cadet(Cosmic FX).
2. Chanel - Peridot.
3. China Glaze - Electric Lilac.
4. China Glaze - Tinsel Town (Let it snow).
5. Color Club - Pucci-licious.
6. Nubar - Reclaim.
7. China Glaze - Lighthouse (Anchor's Away).
8. Color Club - Fashion Addict.
9. Essie - Too Too Hot (Braziliant).
10. Isadora - Black Galaxy.

Kommentarer:

1 Cactus:

Jag hade tänkt göra en lista jag med, men varje gång jag funderar på att välja ut bara några få lack ur samlingen som jag tycker bäst om så känns det som ett oöverstigligt hinder ^^ Det kommer ta mig en vecka att välja!

2 Ninni:

Bara finingar! :-)

3 Nailtastic:

Håller med Ninni, bara finingar på den här listan! Är nästan klar med min egen lista. :-)

4 Viktoria:

Väldigt fina och mkt glitter :D sånt gillas :D

5 kerstin:

Vilket bra gäng med fina färger! Jag ska försöka haka på inom kort :)

6 Annie:

Så kul med en sån här lista! Borde kanske också knåpa ihop en....

7 Lotta:

Väldigt fina allihop!

8 Jessica:

Gillar nästan alla.. Är inte så mycket för kräm och ljuslila är inte riktigt in grej. Men de andra är riktigt fina! Och bra bilder :)

9 sminkan:

Jättefina lack!

10 Signe:

ååååh. ja måste nog köpa alla :O riktigt bra lista!

11 Mia:

verkligen härliga lack! =)

12 Josephine:

Härliga lack!

14 Agnes:

Snygga lack!

Kommentera här: