EOTD - Peacock

Jag har haft sådan otrolig sminktorka på sista tiden att jag nästan bojkottat sminkbordet helt. Tror mest jag har saknat inspiration och tyckt att det har varit trist att sminka mig, men igår visade Kerstin upp en påfågelsminkning och jag fick genast mer inspiration och lust! Här kommer alltså dagens, i all sin påfågelsprakt!
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Jumbo Eye Pencil Milk
MUA eyeshadow Shade 9 - Pearl
Manlypaletten
Milani Liquif'eye Kajal Black
Lancome Hypnose Mascara
Mac Feline Eye Kohl
Mac E/S Shroom (highlighter)
E.L.F Eyebrow kit Light

Kommentarer:

1 Omygloss:

Beautiful!

2 Sminkhörnan:

Jisses så snyggt. Finns ju ingen anledning att ha sminktorka när man kan producera så fina saker =)

3 Pamsan:

Superfint. Härlig färgklick en grå måndag som denna. :)

4 Sara:

Superfina blå toner! De passar din ögonfärg väldigt fint också!

5 kerstin:

Jättefint! Turkost och lila är minsann fint tillsammans :)

6 roxcat:

Jättevackert! Mina sminkningar har varit skittråkiga de senaste veckorna, det är nästan så det bara blir foundation och mascara typ..

7 Glitter Sisters:

Åh, det här är så fint! /N

8 Sanna:

Riktigt fint! Älskar färgerna ihop!

9 Aidas Make Up:

Wow, så himla fint! Hade jag sett dig så på stan hade jag tänkt YES, äntligen någon som vågar bära färg och gör de gööööööööörsnyggt (göteborgska) !

10 Emma:

Fint!

11 Wysteriia:

Underbara färger :D

12 Ninni:

Urfint - man behöver fasen lite färg nu när det är så grått ute.

Kommentera här: