Sminkutmaning Dag 6

6. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.

Denna är svår, jag fick ihop 5 produkter som jag brukar sträcka mig efter oftare än andra.

- Microshadow City Jungle - Makeupstore. En underbar grönblå turkos skugga som fungerar ensamt över locket eller duttat under dom undre fransarna för lite färg.

- Maybelline The Colossal Mascara. Min favoritmascara för tillfället!

- Milani Liquif-eye Kajalpenna i svart. Carina från TotalBeauty köpte denna till mig när hon var på resa i USA, UNDERBAR eyeliner. Jag vill ha dom andra färgerna också!

- Mac Eyeshadow - Shroom (Highlighter). Härlig highlighter som passar min bleka hud perfekt.

- Too Faced Shadow Insurance. Håller sminket på plats under dagen, love it!

Kommentarer:

1 Carina (TotalBeauty):

Vad kul att du gillade den :)



Har tyvärr aldrig testat något annat än nagellack från Milani, får nog lov att köpa med mig en kajalpenna hem vid nästa resa.

2 Hanna:

Sv: Tack så jättemycket :D

3 Honi:

Carina: Såg swatches på allihop på nätet och blev lite kär, men hittade inga via ebay så det var tur att du orkade shoppa lite! :) Underbar eyeliner!

4 Carina (TotalBeauty):

Shoppar gärna lite mer nästa gång jag tar med barnen till deras far i USA. Fast denna gång får det inte bli några tunga grejjer för jisses så dyr frakten blev ner till dig.

5 Honi:

Carina: Oj blev det så dyrt? Måste vara Aussie inpackningen som gjorde att det drog iväg! Jag är väldigt intresserad av några små lack och lite andra småsaker också så det blir säkert aktuellt !

6 FruVesa:

Är också sugen på att testa Milanis eyeliner. Har hört mycket gott om dem på youtube!

7 Honi:

Fru Vesa: Den är helt underbart krämig och verkligen bäcksvart, rekommenderas varmt!

Kommentera här: