Sminkutmaning Dag 15

Här kommer sista delen ur Sminkutmaningen, jag tycker det har varit superkul att svara på frågorna men jag har försökt att hålla mig kortfattad så det inte blir så långrandigt att läsa. Hoppas ni också gillat det!

15. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?

När det kommer till produkter så går jag nästan alltid efter sånt jag sett på andra bloggar eller på Youtube, det finns så otroligt många tjejer och killar som gör bra och ärliga recensioner att man ibland blir så dösugen på att köpa något.

Färger eller sminklooks är svårare däremot, jag kan inspireras av färgerna på en tavla, omslaget till en gammal vogue eller sminkningar i en musikvideo. Bara fantasin sätter gränser! 80talet är ett återkommande sökord när jag googlar sminkinspiration, det finns så många fantastiska sminkingar med otroliga pangfärger från 80talet! Bilden på Debbie Harry är ett av mina senaste fynd när det kommer till inspiration, sotiga ögon och underbart skulpterade kindben.

Kommentarer:

1 Sminkhörnan:

Underbara kindben!

2 Honi:

Sminkhörnan: Ja maken till benstruktur har jag sällan skådat!

3 H:

Tycker också det var kul att läsa dina svar. Och hennes smink hade jag nog inte bangat att ha på nån fest :)

4 Honi:

H: Kul att höra att du har gillat det, det är kul att svara på frågor man annars inte pratar så mycket om :) Jag vill också ha hennes smink, mest hela tiden faktiskt!

Kommentera här: