Sminkutmaning Dag 13

13. Berätta om din hudvårdsrutin.

Detta är svårt, för min hudvårdsrutin varierar mycket efter säsong och årstid. Den stora svarta klumpen med LUSH Coalface är min rengöring året runt, man blir sådär härligt len och stramt ren (Och pojkvännen gillar den också då den har en neutral doft).

Sen brukar jag använda Garnier Eye Roll on som inte alls tar bort mörka ringar som reklamerna lovar men som däremot känns skön och kylande mot den tunna huden runt ögonen. Den är speciellt uppskattat när man hellre vill krypa ner i sänge igen! Som ansiktskräm går Nivea Q10 nästan alltid hem pga den intensiva fukt som man får av den, och den används speciellt mycket under vintern. Ansiktsmasker lägger jag en eller två gånger i veckan, dessa från Allison och H&M är dom jag har hemma nu men även här varieras det i oändlighet.

Kommentera här: