Sleek Pout Paints

OCC's (Obsessive Compulsive Cosmetics) så kallade Lip Tar's har länge varit otroligt omtalade och unika inom sminkindustrin, men nu har det brittiska märket Sleek släppt sin egen variant vid namn Pout Paint som finns i 11 olika färger. Pout Paints är som ett flytande pigment för läpparna som man kan skräddarsy efter egen smak genom att blanda dom olika färgerna med varandra. Jag har läst recensioner och sett bilder på olika blandningar och åsikterna verkar i överlag vara väldigt positiva då Sleek's Pout Paints verkar vara både otroligt dryga men lätta att blanda och sköna på läpparna. Jag är supersugen på att testa dessa, speciellt efter att ha sett Killer Colors underbara lila läppfärg (Länk här).

Pout Paints kostar 7 Euro styck och kan köpas via SleekMakeup.com, och frakten går även den på dryga 7 Euros.

Kommentarer:

1 roxcat:

Jag är allt lite sugen på att prova något av dessa, har några OCC Lip Tars men vet inte om de är liiite för torra för mig, dessa kanske är lite bättre på den punkten?

2 Honi:

Roxcat: Det enda jag vet är att många verkar föredra dessa men att dom är snarlika ändå. Hur mycket dom skiljer sig vet jag tyvärr inte men då det är en så pass unik produkt kan det ju inte vara så mycket!

3 Josephine:

Så häftiga!

4 Honi:

Josephine: Jag älskar iden bakom denna slags läppgunk, tycker det är innovativt.

5 Karin:

Kom inatt hem ifrån London med bland annat sex stycken pout paints, där kostade de strax under 5 pund och med dealen ta 3 betala för två så var det svårt att hålla sig ifrån att köpa alla nyanserna :p

6 Honi:

Karin: Ohhh, hoppas du visar dom snart för jag är nyfiken!

Kommentera här: