NOTD - Leopard Pinkie

Ännu mer konadförsök kommer lastat. Denna gång ville jag göra något där mönstret inte var så iögonfallande och hårt på nageln så jag tog fram två färger jag har velat prova tillsammans länge nu! Den rosa heter Gum Pink och kommer från E.L.F och den bruna jag har stämplat med heter Smoky Brown och kommer även den från E.L.F. Tycker det är skönt att man kan stämpla med vanliga lack, för jag orkar verkligen inte spendera pengar på hur många speciallack som helst (och man vill ju ha några färger att välja mellan!). Jag tycker detta blev supersött! Konadplattan heter M57!

Kommentarer:

1 Josephine:

Vad sött!

2 Glitter Sisters:

Åh så fint! Jag har alltid trott att man måste ha speciallack till Konad. Nu när jag vet bättre så kanske jag klickar hem ett eget ex... /N

3 Cyt:

Urgulligt :)

4 kerstin:

Superfint! Både klösigt o diskret :)

5 Emelie:

Oh, gillar den rosa färgen!

6 roxcat:

Vad fint det blev! Jag älskar det motivet =)

7 Omygloss:

Men gud vad fint! JAG VILL OCKSÅ

8 Honi:

Josephine: Tack!



Glitter Sisters: Vissa lack fungerar bättre än andra! :) Jag orkar som sagt inte spendera massor av pengar på special-lack när jag kan använda dom jag har!



Cyt: Tack!



Kerstin: Tack, precis det jag gick efter! Även om jag gillar färg behöver det ju inte vara in-your-face hela tiden .



Emelie: Ja den är riktigt söt :)



Roxcat: Jag också, glad att jag köpte denna platta. Så otroligt användbar :)



Omugloss: Do it!

9 Filippa:

Hur många E.L.F nagellack har du? :)

10 Honi:

Filippa: Du kan kika in mitt samlingsinlägg med elflack här: http://honi.blogg.se/2011/march/elf-nagellack.html

Kommentera här: