NOTD - Electric Lilac

Här kommer det en bildbomb på en skönhet! Electric Lilac från China Glaze är ett lack med massvis av glitterpartiklar i en ljus lavendel-lila bas. På bilderna har jag två lager lack och fick ingen tillstymmelse till VNL (Visible nail line, alltså att det vita på nageln lyser igenom).

 

Alla bilder förutom den sista är tagna i direkt solljus, den sista är med blixt! Torktiden var helt sjuk, på 5 minuter var det inte bara yt-torrt utan hade torkat hela vägen till nageln. En ny favorit som kommer bli väldigt välanvänd till alla årstider! Kommer även testa detta som "layering"lack med ett tunnt lager ovanpå ett annat lack, men det kommer senare. Detta har jag köpt på Ebay och kostade runt 40 kr för er som är sugna!

Kommentarer:

1 Cyt:

Fint!

2 Kajalpennan:

Jag hoppades att du skulle visa det här :-)

Mycket fint! Jag trodde att det var skirt men det var det alltså inte. Hum, intressant..

3 makeupoholic:

Mycket mindre transparent än jag hade väntat mig - fint!

4 Sminkhörnan:

Inte riktigt min stil, men supersött!

5 roxcat:

Vad snyggt, och trevligt att det täcker så bra!

6 Nailtastic:

Jag gillar hur glittret ser ut i denna! Snyggt!

7 Josephine:

Kanonfint!

8 Honi:

Cyt: Tack!



Kajalpennan: Ja det var faktiskt lite överraskande, jag trodde det skulle vara som vilket annat layeringlack som helst men det täcker faktiskt utmärkt :)



Makeupoholic: Samma här, fungerar fint på egen hand :)



Sminkhörnan: Jag älskar ju allt som heter lila så detta går hem i alla väder! :)



Roxcat: Tack! :) Ja det var en väldigt rolig överraskning!



Nailtastic: Jag också, det är lite annorlunda än normala glitterlack :)



Josephine: Tack!

Kommentera här: