Nivea After Sun Spray

Jag som alltid brukar vara så noga med att skydda huden mot solens strålar lyckades bränna mig efter en lång dag på fot i London. På väg hem panikköpte jag denna på Stansted's Flygplats för att kunna få min brännheta hud att slappna av lite, och prisa gudarna för det säger jag! Denna spray med Aloe Vera tar inte all hetta men lugnar ner huden och kyler lite, och det bästa är att min hud inte kändes så stram mer. Denna after sun kommer i sprayform, vilket jag föredrar framför vanlig kräm då det är lättare att applicera och få jämnt(Det finns dock en vanlig flaska av denna där man får samma kräm i en annan förpackning). Krämen absorberas snabbt och känns inte fettig eller oljig som vissa After-suns gör. Kom ihåg att inte göra samma misstag som jag, skydda huden så bra ni bara kan!

Mängd:
200 ml
Pris: Ca.pris 75-85 kr
Finns hos: Återförsäljare som för Nivea's solkrämer, Åhlens, Kicks etc.
Mitt betyg: 4/5, lättabsorberad kylande kräm som blir lättapplicerad med den smarta sprayflaskan.

Kommentera här: