Månadens Favoriter: Augusti

Här har vi mina bästa smink-kompisar från månaden som gått! Vissa har varit med förr men några är nya bekantskaper.

1. Nivea Stay Real Foundation köpte jag för en billig slant när en lokal supermarknad slutade sälja Niveas smink och reade ut allt till 10kr/produkt. Superläcker foundation som täcker helt lagomt och som är lätt att jobba med.

2. MAC Eyeshadow All That Glitters ligger i min 4 shadow pro palette och väntar på sällskap, perfekt vardagsskugga som både går att dressa upp och ner.

3. Eyeko Grafitti Pen i svart. Jag har haft den blå och den lila ett bra tag nu och gillar dom så mycket att jag köpte en svart tidigare denna månad och har knappt använt annat sedan!

4. E.L.F Studio Blush i Gotta Glow är inte alls en Blush utan snarare en highlighter till kindbenen. När jag är trött och inte orkar fixa så mycket brukar jag skulptera kindbenen med lite highlighter och bronzer och känner mig genast som en miljard kronor.

Vilka produkter har varit dina mest trofasta anhängare i Augusti?

Kommentarer:

1 SminkElin:

Svar: För det första vill jag bara säga förlåt! Jag såg nu att du kommenterat för ungefär en vecka sen angående High tech lighter och den kommentaren hade helt försvunnit under min radar. Men iaf: Ja jag använder den som primer till ögonskuggorna. Jag har faktiskt inte ens någon bas under min HTL, men man får mätta väl för att det ska hålla =) Vad brukar du använda för primer under?

2 Josephine:

Vilket superpris för foundationen, det var faktiskt min första foundation jag köpte! :)

3 Honi:

Sminkelin: Jag använder Too Faced Shadow Insurance som primer och sedan använder jag en bas ovanpå (Typ en HTL eller nyx jumbo pen!) :)



Josephine: Ja det var verkligen inget att snacka om, den fick följa med hem! :)

Kommentera här: