EOTD - Greeny

Jag kan för allt i världen inte minnas när jag hade denna sminkning, det måste ha varit någon gång i Juli för jag hittade det i "Juli-arkivet" på datorn. Produkterna är iallafall lätta att identifiera även om jag inte har en bild på dom! Lite "arkivinlägg" kommer lastat alltså!

 

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance

Nyx Jumbo Eye Pencil - Milk

Makeupstore Microshadow City Jungle

Estee Lauder Surreal Violet Palette - grå skugga

Max Factor Kohl Pencil 010 White

Max Factor Kohl Pencil 020 Black

MAC Eyeshadow Shroom

The Colossal Mascara

E.L.F Eyebrow Kit - Light

Kommentarer:

1 Pamsan:

Snyggt! Jag tröttnar aldrig på City Jungle.

2 roxcat:

Vilken underbar grön skugga!

3 kerstin:

Fint! Jag är sugen på att slå till på CJ....

4 Cyt:

Snyggt!

5 Honi:

Pamsan: Nej den är så himla användbar till så många olika sorters sminkningar :) Tack!



Roxcat: Det är City Jungle, otroligt vacker!



Kerstin: Do it! Jag älskar den!



Cyt: Tack!

Kommentera här: