EOTD - Emma Watson

Jag tipsade ju om några tutorials på Emma Watson premiärsminkning och ville såklart själv testa. Jag tycker det blev superhärligt, och framförallt var det enkelt. Ingen vardagssminkning men den passar utomordentligt till fest eller till utgång! Jobbar helg denna vecka så jag är ledig hela veckan fram till fredag (SKÖNT!).


Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil Black Bean
Leishi Pigment - Black
Manlypaletten - Guld
MAC Eyeshadow Shroom - Highlighter
The Colossal Mascara
E.L.F Waterproof Eyeliner Pen - Black
Max Factor Kohl Pencil 020 Black
E.L.F Eyebrow kit - Light

Kommentarer:

1 kerstin:

Alldeles fantastiskt fint!

2 roxcat:

Jättesnyggt!

3 Cyt:

Väldigt snyggt!

4 Sminkan:

Jättesnyggt!

5 ida w:

Det var jättesnyggt!

6 Veronica:

Jättesnyggt! Jag gillar det verkligen :-)

7 MANDOSA - Amanda:

snygg sminkning! :D

8 Wysteriia:

Guld och svart är så fint ihop :D

9 Honi:

Kerstin: Tack!



Roxcat: Tack!



Cyt: Tack!



Sminkan: Tack!



Ida W : Tack!



Veronica: Tusen tack! :)



Mandosa Amanda : Tack!



Wysteriia: Tycker också det är en underbar kombo, gillar svart och guld mer dock, men tror det beror på att det passar min hudton bättre :)

10 Sminkhörnan:

Riktigt snyggt!!!

11 Honi:

Sminkhörnan: Tusen tacK!

Kommentera här: