Project 10 - Done!

Så är jag ÄNTLIGEN klar med mitt Project 10. Det har faktiskt inte varit så svårt att låta bli att shoppa.. Eller jo, nu ljuger jag lite för er. Det har varit rätt svårt, men mest på grund av att jag jobbar så nära på smink och allt som jag gillar.

Här är iallafall det jag gjort slut på:

  • Nivea Moisturing Body Lotion
  • Mavala nagellack i färgen Natural
  • Clinique provburk Superdefense SPF 25 (Länk till recension)
  • Montagne Jeunesse Chocolate Masque (Som räckte till typ 4 användningar!)
  • The Body Shop Body Butter Strawberry (Länk till recension)
  • Maybelline Great Lash Mascara
  • Isadora Perfect Loose Powder 01 Velvet Transparent
  • E.L.F Eyelid Primer (Länk till recension)
  • Depend Nagellacksremover Burk (Den har jag iofs inte "gjort slut på" men den är så äcklig nu att den är oanvändbar) (Länk till recension)
  • H&M Ögonskuggsborste, har haft den i nästan åtta år nu och skaftet har lossnat från borsten och hälften av borsthåren är borta.

Kommentera här: