NOTD - Bella's Choice

Jag kikade in på H&M för ett bra tag sedan och kom hem med det fina turkosa lacket Bella's Choice (Twilightrelaterat måntro?) som låg i en liten korg och ropade mitt namn med en fin 10 kr's rabattlapp på sig. Att motstå går ju inte när det är färger som denna som jag föredrar under sommaren. På bilden ovan har jag fotat med blixt och har två lager som var mer än nog för att få upp en fin täckning.

Sen fick jag till en bild i indirekt sol-ljus också, det börjar bli sommar här i Danmark!

Kommentarer:

1 Helena:

visst är det fint, jag satt igår på om jag skulle lacka med et nästa gång, det är så härligt sommrigt

2 Kerstin:

Jättefint! Detta saknas onekligen i min (ganska stora ) hm-samling!

3 BEAUTY SECRETS Lumene-tävling!:

Har faktiskt inga lack från H&M. Fast nu blev jag sugen på att skaffa några!:D

4 roxcat:

Det här är jättefint! Hade det på tårna förra sommaren =)

5 BEAUTY SECRETS Lumene-tävling!:

Jaaa det gör det! Jag är konstig idag, skriver fel hela tiden och hittar på egna ord. 3 timmar sömn bara så kanske det är det:)

Taupe it is!:)

6 Hanna:

Sv: Oooja, fantastisk service!

7 Sminkan:

Det är ett jättefint lack! verkligen somrigt!

Kommentera här: