LOTD - Runway Rose

NYX Lipliner Rose och E.L.F Mineral Lipstick Runway Pink ovanpå det, kärlek!

Kommentarer:

1 kerstin:

Superfint!

2 Tina (Beleza):

Härlig färg!

Har en liten förfrågan till dig. Ska till Köpenhamn i sommar och vill ha tips på bra shopping (mest skönhet såklart). Matas är givet men det kanske finns fler kedjor/butiker som man inte känner till och som man inte får missa.



Kanske något du kan göra som inlägg. "Shopping i Köpenhamn".

3 Hanna:

Jaa den var superfin då jag swatchade den, behövde en glittrig brun skugga till balsminkningarna kände jag.

4 Honi:

Kerstin: Underbart härligt tycker jag! :)



Tina: Jag gjorde en shoppingguide till Danmark i överlag (Dock finns några av affärerna bara i köpenhamn och omnejd): Den kan du hitta här:

http://honi.blogg.se/2011/april/skonhetsguide-till-danmark.html



Hanna: Perfekt till lite mer neutrala sotningar också!

5 Wysteriia:

Svar: Jag är ju också ganska blek och trivs i det som fisken i vattnet :) Underbar nyans verkligen :) helt perfa :D

6 Tina (Beleza):

Perfekt ska kolla in guiden!

Kommentera här: