EOTD - Tubthumping

Dagens blev något lite rökigare men mer nedtonat än vad jag brukar ha. Har använt skuggan Regent från Makeupstore som basfärg och sedan byggt upp sminkningen utifrån den. Underbart härlig färg! Jag tycker som regel dom mer neutrala sminkningarna är svårast, har ni några tips på bra tutorials så får ni gärna länka dom till mig för jag är sugen på att lära mig.

Är det någon som känner till sången som titeln refererar till? Underbar klassiker!

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance

GOSH Eyeshadowstick Love That Beige
Makeupstore Microshadow Regent
Leishi pigment black
The Colossal Mascara
E.L.F Cream Eyeliner
MAC Eyeshadow Shroom (Highlighter)

Kommentarer:

1 Stina:

Tycker skuggan tog fram det bruna/gula i dina ögon väldigt fint!

2 Honi:

Stina: Tack så mycket :) Tyckte också det gjorde färgen mer intensiv!

Kommentera här: