EOTD - Give him up

Idag satt jag och poppade till kanadensiska Faber Drive som gjort låten Give him up som titeln på detta inlägget fick heta! Vet inte varför jag tycker den är bra, tycker bara det är lättlyssnat. Dök iallafall ner i mina Jesse's Girl eyedusts igen (Varit mycket av dom på det sistonde men jag försöker testa mig igenom allihop så jag vet om det finns några jag vill köpa fullstorlek av. Gud vilket härligt skimmer dom har, speciellt den vita Starshine och den blå Mardi Gras.

 

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance

GOSH Eyeshadowstick i Love that beige

Jesse's Girl eyedust Starshine (Skimrande vit), Mardi Gras (Turkosblå) och Ultra Violet (lila).

Wet'n'Wild Kohl Eyeliner 9 (lila)

Max Factor Kohl Pencil 010 White

E.L.F Mini Makeup Collection Brow shadow

The Colossal Mascara

MAC Eyeshadow Shroom (Highlighter)

Kommentarer:

1 Kerstin:

Fint!

2 Honi:

Kerstin: Tack!

Kommentera här: