EOTD - Falsies

Jag håller på och testar separata (Eller ja, individuella)fransar från E.L.F just nu och lägger till en eller två i dom flesta av mina sminkningar just nu för att se hur dom ser ut och smälter in med mina fransar. Jag älskar resultatet, man får fylligare fransar utan att varken sätta en hel eller halv rad med fransar. Varför har jag inte testat separata fransar förut?! Mina ögonbryn beter sig underligt förresten, varför vet jag inte men dom spretar åt alla håll. Brynfix, i need it!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Eyeshadow Stick Love That Beige
Estee Lauder Surreal Violet palette - Lila & Rosa
Manlypaletten - Ljusblå & Turkos
E.L.F Individual Lashes
MAC Kohl Pencil Feline
The Colossal Mascara
Isadora Brow Pencil 22 Light Brown
E.L.F Waterproof Eyeliner pen (Fast den är inte vattenfast men trevlig ändå!)
MAC Eyeshadow Shroom (Highlighter)

Kommentera här: