EOTD - Classico

Jag som annars är så dåligt på klassiska sminkningar kör med det simplaste simpla idag med en fet eyelinervinge för att göra det lite roligare. På locket har jag en skimrig vit skugga och i vecket har jag en ljusgrå skugga för att skapa djup och skuggor.

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Estee Lauder Surreal Violet palette (Vit skimrig & Grå)
Makeupstore Cake Eyeliner black
MAC Kohl Pencil Feline (Tightline)
GOSH Extreme 2 step volume mascara black
MAC Eyeshadow Shroom (Highlighter)
Max Factor Kohl Pencil 010 White

Kommentarer:

1 Helena:

klassikt är alltid snyggt, vingen blev superb

2 Honi:

Helena: Tusen tack, blev väldigt nöjd med vingen. Tycker annars det är lite småsvårt att få det så rakt och fint som möjligt när man har så lite i bakgrunden som kan dölja lite fel :) Men det är väl sånt man får lära sig!

3 roxcat:

Det ser jättefint ut!

4 Caroline:

det var en riktigt bra linje du fick till!

5 Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!:

Jäklar, denna var riktigt snygg!

6 Honi:

Roxcat: Tack!



Caroline: Jag blev otroligt nöjd må jag säga! :)



Gabriella: Tusen tack Gabriella :) Såna här sminkningar funkar ju alltid!

Kommentera här: