EOTD - Basics

Det har blivit rätt mycket basics på sista tiden, men det är väl så när man inte riktigt kan ta ut svängarna på jobbet! Men det är som sagt bra att jag äntligen tar tag i det och lär mig det så det ser jag bara som något positivt!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Waterproof eyeshadowstick Love That Beige
Smashbox single eyeshadow Wrap
Smashbox Duo cream eyeliner Image/Cameo
E.L.F Mini makeup collection (Metallic greige)
Estee Lauder Surreal Violet palette Shimmering white/light pink
2000 Calorie Mascara
Isadora Brow Pencil 22 Light Brown

Kommentarer:

1 Carina:

Klart att det är okej att inte ta ut svängarna på jobbet :)



Tycker att din sminkning är väldigt fin trots den är enkel som du själv säger.



Själv så önskar jag att jag kunde ta ut svängarna privat, för jag har sett så fina sminkningar hos dig och andra, men jag har inte tagit mig tid att lära mig att sminka mig suveränt ännu.

2 Sminkan:

Basic är också snyggt!

Kommentera här: