Tips: För intensiva ögonskuggor

Vi har väl alla välanvända ögonskuggor som vi använt dag ut och dag in som kan kännas lite tråkiga efter ett tag. Mitt bästa tips för att liva upp en välanvänd ögonskugga är att använda en fuktad pensel för att skapa ett helt nytt djup i skuggan. Nedan är skillnaden på samma ögonskuggor applicerade med fuktad respektive torr pensel. Möjlgheterna för mer intensiva ögonskuggor blir genast större, utan att behöva köpa något nytt!



Eng: We all have well used eyeshadows that we have used day in and day out, making them feel quite boring after a while. My best tip to lively up a well used eyeshadow is to use a wet brush to create a whole new depth in the eyeshadow. Above is the difference on the same eyeshadows applied with wet and dry brush. The possibilities for more intense eyeshadows are immideatly greater, without having to go shopping for anything new!

Kommentarer:

1 Josefine:

tyvärr kunde jag inte spela! :/

2 Lanah:

Sv: Haha, det är ändå kul att vakna sen och skratta åt dem!

3 Sara:

Ja! Älskar Cheerleading =)

4 Ninni:

Det där med att fukta skuggorna har jag tänkt på länge, jag måste öva på det! Bra att du påminner mig!

:-)

5 Neha:

Älskar färgerna:D

6 Emmy:

sv: Haha, ja eller hur :-p

Hoppas allt är bra med dig?

7 beatrice Jakobsson (foto):

sv: tack tack :D

hoppas du med får det <3

8 Linda:

SV: Jaha, men herregud det har jag aldrig förstått! Tack så jätte-jätte-mycket för svaren på mina frågor! Här ska det beställas! ;-)

9 isabella:

Sv; Tack så mycket, den är kpt på h&m tror jag :)

10 Maria - fashionstars ☆:

bra tips :)

11 MOOOLLYS - HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE:

Hoppas du får en jättebra torsdag!! :)

12 Sara - Mamma till Nova:

Åhh taack ska du ha. :D

Vad ska du göra idag? :D

13 Karin:

haha du är en riktig tuffing du;) kom hem till mig nästa gång, ok? haha

14 ellinor:

sv: jag försöker undvika just cola i största möjliga mån för jag var beroende förut och vill inte hamna där igen, haha! ^^ men duktigt av oss! :D

15 Honi:

Ninni, det gör faktiskt riktigt stor skillnad med fuktad pensel :) Helt nytt liv i skuggorna!

Neha, Jag också! Är några av mina favoriter :)

Maria, Kul att du tycker det :)

Kommentera här: