NOTD - Leopard love

Provade göra leopardmönster på naglarna idag, det gick åt helvete! Först när jag satt med vita naglar och lila prickar på naglarna kom jag på att jag inte har några små nog penslar att kunna göra dom små detaljerna med så jag gick till nagel förrådet och hittade en nagelbands-pinne i metall och provade med den. Det hade kunnat vara bättre med en pensel men jag gillar effekten! Ni får bara tre naglar idag för jag provade av någon underlig anledning att göra zebramönster på lillfingernageln med pinnen och det gick.. inte alls.

Eng: Tried doing leopard-pattern on my nails today, it went completely to hell! When i sat with my white nails and purple dots on the nails i realized i dont have any small enough brushes to be able to do the small details, so i went to my nail-stash and found a cuticle stick in metal and tried with that. It couldve been alot better with a brush but i like the effect! Youre only getting three nails today because for some reason i tried doing zebrapattern on my pinky-nail and that worked... badly.

Products/Produkter:
H&M Summer nails white
Wet'n'wild Black creme
E.L.F Royal Purple

Kommentarer:

1 Nathalie:

tack:D

snygga naglar!

2 Tobias Martinsson - PhotoFrame:

nice :D



Nu är jag tillbaka i bloggvärlden med en snyggare och bättre fotoblogg! :D

Efter många många timmar slit så fick jag äntligen ut bloggen inatt! :D



/Tobias Martinsson - Photo Frame

3 Cyt:

Jag tycker att det blev coolt :)

4 Hanna:

Joo designadinblogg är den jag går efter då jag fixar om :)

5 Andréa:

Sv: Nä det är klart, men himla irriterande är det att man aldrig får till sminket när man är sjuk :P Men min slutsats är att man bör köra på säkra kort med ögonsminkningen, och använda extra mycket rouge för att inte se helt likblek ut ;)



Naglarna blev snygga tycker jag!

6 Honi:

Cyt: Tusen tack :) Tyckte också det blev rätt fint. Blir nog bättre när jag skaffar lite penslar!

Andréa: Tack! :)

7 Andréa:

Sv: Ja.. men när man söker jobb vill man ju vara lite fixad :)



Menar du att den där gröna rutan där kommentarerna står upprepas? För det håller jag på att försöka lösa. Om det är fler problem så vill jag veta!

Kommentera här: