NOTD - Gosh Great Green

Idag har mina naglar det danska sminkföretaget Gosh's vackra Great Green lack på sig. Var inne på ett varuhus igår för att kika lite på ett restlager cheap monday byxor (Som fanns i alla andra storlekar än min, suck!) och gick förbi sminkavdelningen av en slump. Det var 3 Goshprodukter för en femtiolapp så jag valde omsorgsfullt och fick med mig bland annat detta hem. Galet läckert, och supertrevligt att lacka med. Färgen är även den helt fantastisk och högglansig, jag tror jag har hittat en ny favorit faktiskt!

Kika in senare igen, jag börjar på ett experiment som kommer pågå i en vecka!

Eng: NOTD today consists of the danish beautycompany Gosh's beautiful Great Green nailpolish. I went into a supermarket yesterday to check out a sale of cheap monday pants (That they had them in all sizes but mine, sigh!) and went into the makeupsection by random. They had 3 gosh products for around 5 euros, so I picked carefully and brought this and 2 other products home. Insanely gorgeous, and supernice to apply. The color is absolutely fantastic and shiny, I think ive found a new favourite actually!

Check in later again, Im starting an experiment that will last for a week!

Kommentera här: