NOTD - Eyeko Vampira Polish

Wow säger jag bara, vilket lack! Det är en svart bas med massvis av blodrött glitter som visar sig som blod-droppar när ljuset faller på. Supervampigt och glittret ger en riktigt läcker effekt. Det är tillräckligt annorlunda för mig att verkligen fatta tycke för lacket, för jag har inte sett några dupes av denna ännu. Formulan är det inga problem med heller, men penseln hade ett eller två strån som var för långa som ni kanske kan se vid mina nagelband. Annars har jag två lager på bilderna så täckning var inte heller något problem. Riktigt läckert lack helt enkelt!

Edit: Lacket kommer från eyeko.com

Eng: All I'm saying is Wow, what a nailpolish! It has a black base with loads of blood red glitter that shows itself like blood drops when the light is right. Its super vampy and the glitter gives it a really cool effect, different enough for me to really love this polish(And i havent seen any dupes of it yet). The formula is totally fine, but the brush had one or two straws that was way to long as you might be able to see by my cuticles. Other then that I got two layers on the pictures so coverage is no problem either. Really awesome looking polish, simply put!

Edit: The polish is from eyeko.com

Kommentarer:

1 bitterfittan:

spamfilter is the shit!



man tror ju inte riktigt på dem där mailen längre.



man har ju aldrig vunnit en miljon dollar :(



haha

2 17 år och ung mamma:

ja verkligen , han älskar att hålla i honom och så:)

3 H A N N A ★:

tack så mycket !:D

4 Jassi:

Sv; Haha ja med eller hur! Sova is the shit ;)

5 Mikaela & Sofia:

Svar, Jaha okej!

Jag och Sofia ( hon som också driver bloggen )

Ska ha tjej kväll, Så det blir mysikt!



Vad ska du själv göra ikväll? (: <3

6 Mimmi:

Händerna lutar sig på soffans kanter, eller möjligtvis tets mugg. Mycket skönt.

Får jag svar om jag frågar vart du köpt lacket?

7 Maria, Hjärterdam:

oh vilket läckert lack =)

8 Karolina:

Sv:Aa det är han, och snygg också, hihi ♥

9 Cyt:

Läcker färg!

10 Karolina:

Sv:Oj, jag sa fel! Han var inte snygg ,trode du menade en annan XD hahah ah men han är endå bra:P

11 Safa:

super snyggt ! :D

12 L I K E S O F I E [foto]:

Sv; Yes! :D

13 malin.:

sv: ja den e riktigt mysig :)

14 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

SV; Ja, eller hur? :D

Fast när det gäller kläderna är det bara fint på nätet och inte i butikerna haha!

15 gotteochvi♥:

sv; åh, tack så mycket!

16 Linda:

Sv: Tack tack :)

17 Anonym:

Riktigt snyggt nagellack, du skulle möjligtvis inte kunna säga vart du har köpt det, för det är så jobbigt att behöva göra sådär med två olika färger som jag brukar göra...??

18 sara:

snyggt när det glittrar lite :)

19 rebecka:

tack,tack TACK:d<3 jätte snällt!

vad gör du??

20 Anonym:

snygg färg!!

21 karin:

jättefint!

22 Sara:

Coolt :)

Vart köpr man det?

23 z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!:

sv: ja, men nu är det lite sent och så har jag inte mitt röstkort här heller :/

24 Everydaywords:

Hej hej! Svar: (ett ganska sent svar hehe)... Ja för mig är det viktigt att vara anonym så långt det går, ibland vill man ju berätta saker i bloggen som tynger en- fast inte för att få kommentarer eller att folk ska tycka lika, utan för att det är nice att skriva av sig. :-) Jag vill använda min blogg som både privat dagbok samt inspirationssida.

25 Dilan D:

Cool nagellack :D



tack så mycket sötnos!

26 Hanna N:

Tuffa naglar ;) kika gärna in på min blogg! :D

27 rock n roll mamma:

det är ju superläckert! kommer passa bra i vinter! när man ska ut på partaj!!

28 SARA:

ja eller hur!!<3

29 AMPELOS:

haha jaa minst sagt:P

30 batoul:

Jätte söt text stil i header!

31 filippa & lisa / MUSIKBLOGGEN:

gå in på vår musikblogg :)

Ha en bra lördagskväll!

Kram Filippa&Lisa

32 Hanna:

Collt nagellack & snygg blogg ! :D

33 Terese:

Svar: Ja, bara en valp kan vara krävande men nu har man fyra! Hej vad de går! :P

34 Emelie Talvis:

svar: ja, visst är dom! :) de är påväg hem till mig ;D

35 Erica:

Ja det va inte alls kul. Tack. =) Jagpp diskusar är fina. =) kram

36 Amis:

Fin blogg =)

37 Sminkan:

Ja, det är himla vackert! Jag har en litensvärm av liknande lack men vampira är nog den med störst glitterpartiklar. Annars är väl Lubu Heels från China Glaze den mest kända av de svarta jellylacken med rött glitter. Vampira är bättre för den är mer täckande, tycker jag.

38 katrin:

ohhhh vill ha :D

39 julia:

ser coolt ut! :)

40 Catrin:

riktigt läcker färg!

41 Emma:

ÅH! Fan va snyggt lack! Vad kostar det? :)



sv: haha tack! Jag försöker att komma igång nu, har sagt det i typ fem år så det är väll på tiden nu haha

Kommentera här: