NOTD - Eyeko Rain Polish

Betar av alla mina nya fina Eyeko lack och idag fall det på Rain-polish(For City nails). Rain lacket påminner mig oerhört mycket om London och den regniga himlen. Läste lite om lacket och ser att det ju också är det som var meningen när dom skapade det, och att just London hade varit inspirationen. Formulan är lättarbetad och torkar snabbt. På bilderna har jag två lager och det täckte fint utan problem. Lacket är en sorts gråblå ljus färg som ser babyblå ut ibland och grå ut ibland. Riktigt snyggt!

Eng: Here's another one of my new Eyeko polishes and today the verdict fell on Rain to be tested. The Rain polish remindes me of London and the rainy sky there. I read up on the nailpolish abit more just to realize that the entire point was to take rainy London as the inspiration. The formula is easy to work with and dries up quickly. On the pictures I have two layers and it covers up nicely with no problems. The polish is a sort of grayish blue color that shifts from babyblue to gray. Really nice!

Kommentarer:

1 Safa:

snygg färg :D

2 therese:

tack så mycket. snyggt nagellack

3 carina:

:)Gullig du är!

4 FIONA - en ointressant vardag:

hahaha det är så sant! så gör jag också :D görs?

5 Moa ♥ - FUCKINGPOSERS:

Svar: ja så jävla gott var de :)

6 Michaela:

Sv: joo jag vet. och sen blev formen helt konstig också när man tog i saker och bar upp den. Men gillar den på ngt sätt fast ändå inte. Bättre att köpa ngt som är 100 :)

7 fredrika:

sv: Ja, sjukt irriterande D:

Men efter lite tid fick jag lyckligtvis ordning på allt :}

8 Medina:

fint nagelack:D!

SV; ja sjukt läskigt :S:O

9 Anonym:

superfin färg, lite vintrig nästan

10 Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa:

hmm... kanske nått man skulle prova... eller njae... kanske inte min färg! :)



ha en bra dag!

11 lovisa:

sv; Ja hon har en cool stil!:D

12 My:

Skönt med vila ibland :)

Allt väl?

13 Celia:

Sv; Ja, och man kan blanda färgerna hur man vill utan att tänka på om man har den färgen eller inte. Nu har man ju ALLA :D

14 Lina:

Sv: Hihi aww tack :) dsm :) kraaam

15 Michaela:

sv: Tusen taaack=)) allt bra?

16 LISA MARKLUND:

sv; ja ;) gör du då?

17 Maria - fashionstars ☆:

fint :)

18 emma:

sv: den var jätte bra tycker jag! Men det finns ju två böcker innan den, Asyl- som handlar om när de lämnar sverige tror jag(har inte läst den) och Marias hemlighet(inte läst den heller) Och sist är det den här, Emma Mias dotter.

Jag ska nog läsa dom andra två också, man blir helt fast! :)

19 Lanah:

Snygg färg!

Tyck till om valet och SD igår i mitt inlägg:http://lanahs.blogg.se/2010/september/sd-hell-no.html#comment

20 Johanna - mamma till Leia:

sV: ja, tur det :)

22 linndha:

sv: tack du :)

23 Johanna:

sv: Ja det fick bli en lång promenix ;D dock var det varmare än jag trodde, haha så lite svettig blev jag allt!

Väldigt fin färg på nagellacket! :))

24 liindblaads:

tack för att du e med :) pressenterar vinnaren ikv :)

25 Emma:

fiint :)

26 johanna:

Nu har du chansen att bli dagens blogg i min blogg. Skriv en kommentar i inlägget, lycka till :D



http://johhannisen.blogg.se/2010/september/dagens-blogg-1.html#comment

27 LINNEA:

tack haha ,:)

28 Malin:

Ellerhur :)

kram

29 Linda:

Kollade du på valet igår? Och i så fall vad tyckte du?:)

30 Saga:

SV: najs! ;)

31 ♥piinkpiiercing - the one and only♥:

svar: tack! :D

allt bra idag? ^^

32 jojjo:

Det kan jag väll inte påstå. Om du tänker att du lägger ett pris varje månad på din mascara så blir det inte så mycket. Men säg att den håller ett halvår så lägger jag alltså 34:- i månaden på den så helt okej. ^^

33 Cissi:

tack sötnos! :D

34 grottis:

då kan vi ju i alla fall köpa nya mysbyxor me gott samvete ;)

35 Diana:

Nej, det brukar ju inte bli en så stor skillnad så vi får väl se nu när SD också kom med!

36 Sandra:

Den är jätte mysig :)

37 Hanna:

sv: Ja jag sov helt underbart! :D hihi händer idag då ?

38 J:

tack :)

åh vilken fin färg :)

39 Felicia:

Du får ta och äta lite kykling då :)



Ja det är jätteskönt men håller med om att man börjar leta nya saker att göra.

40 karrochaan:

Sv: Visst e den! :) Hur är det med dig idag då? :)

41 MAJA BLIDSTÅL:

sv; haahahah jaa vi hade sjukt roligt! :)

42 thesswester - inte som alla andra:

sv: tack så mycket! :D

43 Mikaela:

haha okej, ja det är ju det :D

Snygg naglack!

44 Linnea:

sv: Mascaran är NIVEA Max Volume TWIST mascara :)

45 julia:

Sv: va kul jag meddelar när det är avgjort!!

Lycka till!!

46 Sara:

Coola naglar!

47 Tessan:

Sv: Ja det var gött :) Ja :D

48 Angelica:

sv: Ja det är något med dom man bara gillar !

49 emma:

ville bara önska en trevlig dag :)

50 DIANABIEBER:

sv: jaså? jag verkligen älskar när killar har cardigans koftor med chino byxor :)

51 reb.:

yes alla hårspray funkar i mitt hår spelar nästan ingen roll vilket jag har alla är typ lika bra :D de är najs , dom flesta måste ha ett spec hårspray :)

52 Sandra:

Snygga naglar ;) Vart har du köpt nagellacket?

Ja precis

kram

53 josephin:

haha, ja, eller hur! det är faktiskt riktigt jobbigt, så dom gamla tanterna vet hur man tränar! ;)

54 Anonym:

sv:tack så mycket:)

55 kolakatten:

det är min kommentar över:)

56 Emina:

sv: haha, ja men eller hur! ;d

57 Benita Fransén:

sv: haha okej men låter intressant :P

58 ciiz:

ja den är fin :D

59 Anni:

har också sån färg nu på naglarna med magellack från Isadora

60 Alina:

va coolt nagellack!

61 h:

sv; hehe tack!

62 Diimans:

sv;TACK!:)



Allt bra?

63 SANDRA-EN BRA BLOGG!!:

fin färg!

Kommentera här: