NOTD - Eyeko Cosmic Polish

Idag använder jag Cosmic polish (For Space age nails) från Eyeko. Det har en brunsvart bas som byggs upp till nattsvart med regnbågsfärgat diskret glitter. Jag sitter och kikar på det och förundras över hur mycket det påminner mig om rymden med alla dess färger, klot och stjärnor. Helt galet vackert!


Eng: Today Im using Cosmic polish (For Space age nails) from Eyeko. It has a brownish black base which is built up to a pitch black color with discrete rainbow glitter. Im sitting staring at it and being in awe of how much it reminds me of space with all its colors, planets and stars. Insanely beautiful!

Kommentarer:

1 Cissi:

Kul att du ville vara med i dagens blogg! Vinnaren blir utsedd imorgon. Jag skickar en kommentar till din blogg när vinnaren är utsedd! Ha en fin fredagskväll! :)

2 Ninni:

Åh, jag älskar sånna lack!

3 Cyt:

Snyggt!

4 Wiilow [foto tankar känslor]:

Jag säger med snyggt!!!!!!!!!

5 Erica:

Hoppas på det iaf. Tackar. =) är jätte nervös över vad vi får se på ultraljudet. =P

6 Josse:

okej, vad tycker du om mina nya skor då? :D

7 emilia:

coola naglar :D ser ut som rymden ju ;P kolla gärna min blogg :D

8 Jessica:

Tack så mycket, gillar dem skarpt! :D

9 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

10 Nathalie:

dagens blogg är utsedd:D gå in och se om det blev du!

11 Linda:

Verkligen ursnyggt!

12 Lanah:

Sv: Haha, helt rätt! ;) Haft en bra fredag?

13 Linda:

Sv: De är underbara, mina små barn :D

14 bitterfittan:

har du haft det bra idag babe? (:

15 Michan:

Jag med, det är såå sommar.

16 frida(::

sv: tack så mkt!

den är köpt på JC!

Jag tror jag ska lägga till dej på bloglovin, för jag älskar att hålla på med naglar.

Så lägg ut massa nageltips! :D

17 sofia:

eller hur!

18 Karolina:

Sv:jag har sovit gott, sj? :3

19 Victoria ♥:

sv. tack tack haha :)

20 Emma:

Det är det också ;D

21 Maliiin:

fett coolt :D

22 Izabelleee:

Jag gillar verkligen din blogg! :)

23 Erica:

Fin blogg!

24 sofija arvidsson:

sv: Tack så mycket :)

Hur är det?

25 Cissi:

Tack sötnos! :)

26 Jonna:

Sv: HAHA jag vet, kan inte sluta garva åt bilden när jag ser den :)

27 Moa Johanna Asp-världens bästa blogg!:

sv: jo det hade jag med..

Fin blogg du har förresten:)

28 Jessica:

Ja haha :) fina naglar och nagellack!

29 emmi:

sv; JA det vill jag också! Vi borde skaffa en massa =)



Vill du bli dagens blogg? Anmäld dig nu!

Direkt länk http://emmimalmberg.blogg.se/2010/september/dagens-blogg-2.html#comment

Annars får du ha en superbra dag. Kram ♥

30 angelina:

det lät inte alls fel ;)



tack :D ja han älskar att bli fotad ;) hehe :D:D

31 therese:

Jag ska försöka:)

32 julia:

ja, tack! :D

33 Another Crack in the Wall:

Åh vad fint det lät och såg ut.:) Jag har alldeles för korta naglar för sånna färger men älskar det.:P



Svar: Haha nä tydligen gör de inte det. Tack och lov smakade den inte whiskey.:P

34 Rosida:

Snyggt! :)



Sv: har aldrig ens prövat Wii, men antar att det är awesome! ;D

35 elin - VAPENFEST:

SV - Det va det verkligen :D

36 ellen:

eller hur ^^

37 sandra:

snyggt!

38 Nicole:

sv: tack sötan :)



vad tycker du om gaga tröjorna i mitt senaste inlägg?

/Shoppaholly

39 CECILETTE - CECILIA EWERLÖF:

Okej :D

40 moa:

åh men tack! :) allt bra?

41 Lydia:

aa, vad ska du hitta på idag? :D

42 amandadesiree:

coolt!

43 Emmy:

sv: Men fy, då måste dom verkligen ha klantat till det :-/



Hoppas du har en fin dag?

44 Helena:

snyggt!

45 Sminkan:

utan tvekan ett av de snyggaste lacken av den typen som jag någonsin sett!

46 sally:

Coolt nagellack!

47 Sweetsugar:

snygg blogg:)

Kommentera här: