Manly palette has arrived!

Min efterlängtade 120 färgers manlypalett kom idag med posten och jag är jättenöjd! En enda liten skugga hade fått en spricka (Men den får jag ju bara laga, inga problem) så det är riktigt imponerande. Helt plötsligt har sminksamlingen utvidgats med 120 nya fina färger så det blir nog massor med sminkningar nu i helgen(Om jag får tid såklart)!

Bilderna är lite smådåliga då jag just fick paketet då jag var påväg ut genom dörren. Eftersom jag är världens nörd och studerar programmering så ska jag och min klass vara med i en hackingtävling nu i helgen så det blir full rulle.


EDIT: Paletten kostade mig 130kronor i allt (Frakt inklusive) och den är köpt från en säljare på Ebay.


Eng: My 120color manlypalette came today with the mail and Im so happy! One single shadow had a crack in it (But ill just fix that, no problem) so I'm really impressed. The makeupstash has suddenly grown with 120 new colors so Ill probably do alot of makeup looks this weekend (If i have time)!

The pictures are abit bad since i got the package just when i was going out the door. Since im the worlds biggest nerd and study programming me and my class are doing a hacking competition this weekend so we're quite busy!

EDIT: The palette cost me around 15 dollars (Shipping included) and I got it from a seller at Ebay.

Kommentarer:

1 Hedvig:

SV: Tack så hemskt mycket! :D



Ja visst! Den känslan går knappt att slå! ;D

2 Hedvig:

Fina ögonskuggor! :)

3 Julia:

Sv: Tack! Ja, dom är bäst. :D

4 Anna med A:

sjukt gott :)

5 sara:

svar; jo, desperate housewives är grymt bra! :D vilket datum äre nya säsongen börjar om ? :o hade tänkt hinna se klart säsong 5 och 6 innan, haha ;)

6 Alina:

Hej=) Du vet inte någon nattklubb eller krog du kan rekommendera? =)

7 Sara:

sv: ojdå :O du bör köpa ett nu när du kommer till lule :O

8 Jonna:

sv; Ja det är det! :D



Jag också vill ha en sån palett! :)

9 sandra:

Hejhej, allt bra med dig?? :)



// Sandra - Just Little Me

10 adelisa:

svar: ah, det har du rätt i! (;

11 Skitungen ♥:

haha :) ja den är riktigt söt ! ♥

12 sara:

jätte fin blogg!

sån där färgpalett vill jag också ha!

allt bra annars?



följ bloggen . www.ttres.blogg.se

13 Hanna N:

Ah dom är grymma :D hon är skitcool ju!

14 MYMiC:

OMg vad många och fina :o

15 Ellen:

Åhh, sån vill jag också ha!

16 Andréa:

Sv: Ja dom är sköna. Gillar hans röst!



Är det matta eller skimriga paletten du har köpt? :)

17 Andréa:

Sv: Jaha, okej. Fick för mig att 88-paletten och Manly var samma sak :) Men vad bra att det är blandat. Var köpte du den, och vad låg priset på?

18 sara:

aaa visst e det:) allt bra med dej?

19 ELLA GRÖN:

haha ja, det äre;)

20 Ninni:

Underbar färgprakt!

21 carrå - 19 år och mamma:

Tack :D. Hon är verkligen gudomlig :)

22 Ellen Schutz:

sv; ja med :D

-händer i helgen?

23 Andréa:

Sv: Åh vad bra :) Står det namn på var och en av färgerna på den? För det tycker jag brukar vara ett minus med paletter, att man kan inte säga namnen på skuggorna om någon undrar vilka man har använt.

24 a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]:

120 färger var inte illa =)



Svar: Tusen tack! :)

Ah, kul, skidskytte tycker jag är intressant också har dock bara testat springskytte ^^

25 Emelie:

Sv: Vad bra:)

26 Marika:

Sv: Tack:)

27 mia:

åh tack :D

28 Hampus:

Hundblöja är så fult xD Men praktiskt ja :P Det ser ju urtöntingt ut på hunden^^ Men mina hundar är bra på att städa efter sig så det går bra :)

29 Maria, Hjärterdam:

Tack =)

30 anna:

sv; hihi ja hon sover där varje dag!;)

31 Malin - En musikblogg:

sv: Tack, fin blogg:)

32 Andréa:

Sv: Okej, ja det kan ju vara ett bra sätt. Men vadå, Make Up Store har/har haft hundratals ögonskuggor och har helt olika namn på allihop :) Jag tycker att själva skuggorna i paletten borde ha namn på undersidan, så man kan lyfta upp dom och kolla. Jag blev iallafall grymt sugen på att köpa en palett nu, håller på att kollar in Pro 120-paletter på Ebay :)

33 kerstin:

Jag ser fram emot alla fina EOTD:s =)

34 Andréa:

Sv: Nä men alltså om varje färg sitter löst (i en metallhylsa, som dom brukar göra) så borde namnet kunna vara på undersidan av metallen. Fast dom kanske inte sitter löst... men det borde dom!

35 A:

sv: Jaa :)

36 Plutten:

Aaaaah! jag vill med ha en sådan palett:D

37 sally:

Haha, det visade sig ju att klockan inte var mer än halv tolv... xD



Åh, vilka coola färger! Hur mycket kostade den?

38 mikkan:

sv: ja, det är underbart!!:)

39 Kristina L:

Åh herregud! Det där vill man ha alltså :D

kramar

40 Rebecca:

Gah, ge mig!! :) Riktigt coola färger :)



sv: Jo, tkr också det (:

41 ElnasIstorstan:

Sv: ja det blir nog både glasögon och en Ipod för mig :P



Snygga ögonskuggor!

42 Viki:

Wow såå coola ögonskuggor! Så många!! :D

Sv; Hihi tack!! Nej det tror jag inte! :)

Allt bra idag? :D

43 PAUSE:

awesome

44 Gabriella:

en sån vill jag också ha! Du kommer ju vara snyggast sminkad i helgen ;)

45 linnea:

sv: åh tack! hur mår du idag?:)

46 oliiivia pooped here:

sv: mihih tack :D men det blir blått på måndag (alltså mer azm)

47 Mia 17år - Mamma till William och Marcus:

Sv. Badkar är ett måste! Jag älskar att bada :D

tråkigt att ni inte har de, ni får allt ta och skaffa ett! :D



//kram, Mia

48 Nathalie Mattsson:

Ooh den där skulle jag också vilja ha :D

49 angelica:

OKej =)

50 Helena:

nu blir jag avis, vill också ha en 120-palette. Ser fram emot att få se en massa snygga sminkningar med alla härliga färger :-)

51 HANNA MALMSTEN:

Trevlig helg :D !

52 Wiilow [foto tankar känslor]:

Åhhh så typiskt att du bor så långt bort =(

Tack, jag hoppas det blir kul på blog awards.



Å sånt vill jag me ha, nuuuuuuuuuuuu!



du är ju hel grym!

53 CHRISTINE:

Vilka underbara färger! :)

54 MARIA - mode, outfits & inspiration:

Gud vad billiiiigt! Herrejöses! En såndär måste jag bara se till att beställa när jag får pengr! :)

55 Linnea:

Det var inte speciellt dyrt! Jag köpte EN skugga på make up store till samma pris haha.

56 Nike:

Riktigt najs där!

Sådan palett borde inskaffas här hos mig :)

Bra pris och allt!

SV: Visst sjunger hon bäst! :)

57 Celia:

Har också såna ögonskuggor, vad betalade du din för?

Typ mitt bästa köp på många år :)



58 Elisabeth:

sv: ja jag med. Depend håller inte så länge men gillar man byta färg ofta så gör det inget då dme är så billiga ju! Najs med paletten, vill med ha den! Vet du om det är samma som finns på eleven, asså alla heter likadant 120 palette men jag vet inte om det är "samma"...

59 irina:

ÖH man dör lite!

ska lätt köpa en liknande! :D

60 Sara:

Vilket kap! :) Värsta bra pris ju.



Besök gärna min blogg!

Kommentera här: