H&M - Spending cash with Carl

Plockade upp detta galet omtalade lack från H&M. Var meningen att jag skulle köpa Envy me också (Grönt lack) men det var tyvärr slut! Synd, men jag är nöjd med Spending cash with Carl iallafall! H&M har haft så himla mycket fina lack på det sistonde. Äger ni några lack från H&M?


Eng: I picked up this nailpolish from H&M that everyone seems to talk about. I intended to get Envy me aswell (Green nailpolish) but unfortunately it was out of stock. Shame, but Im happy with Spending cash with Carl anyways. H&M has had alot of really nice nailpolishes lately. Do you own any H&M polishes?

Kommentarer:

1 Maria, Hjärterdam:

Ja eller hur? Alltid kul med presenter =)

2 E M M A:

sv: jo det kan man säga :P

kramar

3 Hanna:

Tack så mycket! :D

4 Josefine:

ja precis!

fint nagellack! :)

5 angelina:

ja han är en mkt glad herrre :D



ha en bra dag!!!

6 Sandra:

Tack så mycket :) Snygg färg ;)

7 kerstin:

Jag har en hel liten samling =)

8 Michaila:

Härlig färg det var! du får visa när du målat naglarna med det:D



Sv. Ah okej, kanske är dags att börja igen då?:D

9 Helena:

Sv: Tack för din kommentar gällande skorna, det var roligt att höra din åsikt :) och jag håller med dig om fotsvetten, usch!

10 Honi:

Michaila: Absolut, ligger uppe nu! :)

Kerstin: Jag också, haha. Speciellt dom där små lacken dom har börjat med nu, "dom äär ju så billiga" :p

11 Emilie:

Jag har mååånga :D Spending cash with carl och envy me är mina senaste inköp ^^

12 Cyt:

Snyggt!

13 grottis:

läckert me mörkblå, man får lust att köpa den :)

Kommentera här: