Experimental EOTD - Mermaid

Ville prova något nytt så jag surfade omkring lite på nätet och fann denna vackra bild som jag tog inspiration från. Måste med lillkatten till veterinären idag, önska oss lycka till!

Picture : source


Eng: I wanted to try something new so I surfed the net abit and found this beautiful picture that i took inspiration from. Have to take the kitten to the vet today, wish us good luck!

Products :

Eyeshadows - Manlypalette
Primer - E.L.F Concealer
Eyeliner - E.L.F Cream eyeliner - Black
Glitter - Primark
Eyeliner - Max Factor - Kohl Pencil 020 Black
Mascara - GOSH - Extreme 2 step volume mascara - Black

Kommentarer:

1 emma, mamma till julia [foto]:

sorry för sent svar..



ja jag gilla också skjortan! skulle beställa den nyss men den var slut :/ attans! händer nå kul i helgen då? :)

2 MATILDA:

ja tummen upp till hm :D

3 Jenny:

Inte kul att gå med sin misse till vetrinären :/ Så lycka till!

4 linndha:

sv: jo men man måste försöka. Mycket går faktikst att förlåta. Det är en annan sak om det är mord elelr våldtekt , men du fattar ;)

5 Linda:

Underbara färger, precis min smak ;o) Lycka till med kissemiss!

6 Annika:

ja lite små tråkigt, men jag tycker ju om att bjuda på mig själv så det gör väl inte så mycket ;) sista året man gå i skolan ändå så ^^

7 Mr reset:

wooow nice fotos guives me insparation to paint !!!!

8 CAMIE:

SV: Jag sitter i en soffa nu när jag sitter vid en dator så längtar efter att få sitta vid ett riktigt skrivbord på en STOL xD

9 Mikaela & Sofia ♥:

Svar, Okej! ♥



Vad händer hos dig ikväll då? ♥



Ha en fortsatt bra fredag! ♥

10 J:

ja :)



jättefint!<3

11 ida edström:

hej hur är det ? :d

12 mickis:

svar: tack så mycket :) älskar den :d

allt bra?

kram

13 kerstin:

Superfint! Passar jättebra till dina ögon!

14 Sminkan:

Vacker bild, vacker makeup. Hoppas det går bra med lillkisse hos doktorn. Vi håller tummarna för er.

15 Lanah:

Hoppas allt är bra med dig och din katt!

16 Hanna N:

Cool sminkning :D

Du, vad tycker du om teckningen jag gjort på Paow? Den finns på min blogg, vill höra era åsikter :D

http://justbcause.blogg.se/2010/september/paow.html

17 jennie:

Sv: ja eller hur, frakt borde inte kosta så mycket :o

allt bra idag då?

18 Michaila:

snyggt det var :D



Sv. haha ja det finns ju en del att göra :P

19 Tess:

Grymt snyggt! :)

20 Anida:

sv: haha tro mig det var skitkul! ;)



grym sminkning btw ;o!

Kommentera här: