EOTD - Wooden!

Lite smådåliga bilder idag men det får duga! Idag kikade jag ut genom fönstret och såg alla träd och blev inspirerad, fram med dom bruna och gröna skuggorna alltså! Grön skugga på hela rörliga locket, en brun skugga på yttre sidan av rörliga locket, en orangebrun skugga alldeles ovanför den gröna och sedan en mörkare brun i creasen. Jag är nöjd!

Eng: Pretty sucky pictures today but it'll do. Today i looked out the window, saw all the trees and got inspired. Out with all the brown and green shades of eyeshadows!  I applied a green eyeshadow on the entire moveable lid, a brown shadow on the outer part of the moveable lid, an orangebrownish eyeshadow just above the green and then a darker brown eyeshadow in the crease. Im happy!

Products/Produkter:

Eyelid primer, E.L.F
Green eyeshadow, H&M
Dark Brown eyeshadow, Confident, E.L.F
Orangeish brown eyeshadow, Light me up, Makeupstore
Mascara, The colossal, Maybelline
Kohl Pencil, 020 Black, Max Factor

Kommentarer:

1 Anonym:

Okej, tack så jätte mycket för nagellacks tipset!

2 sara - mamma till wilda:

Grymt fin sminkning

3 sminkjante:

hösten har grymt snygga färger som passar bra på ögonlocken. fint

4 Jennifer '<3:

tackar ;D fina bilder ;P

5 Helena:

Sv: Jag vet :) Den är helt underbar!

6 natta:

Jätte snygg sminkning!

7 V e v v e A n d e r s s o n ♥:

åh snyggt ;o

8 Rebecka:

haha, ja visst äre gott :)

9 Bella:

sjukt snygg sminkning

10 Jessica:

Jaa, visst var den :D Hur e det med dig idag?

11 Fina Frun:

vacker sminkning!

12 Cammie:

Tack, de lär behövas xD

13 Fanny´<3<3:

Tack snälla du! :) Grym sminkning!

Ha en fin söndag =)

14 Sara:

Wow, den här sminkningen framhävde verkligen det gröna i dina ögon! :) Snygg blogg förresten, vad händer idag?

15 JASMINE:

SV: Ja! Det tycker jag också!



Fin sminkning btw! :D

16 dlc:

Jätt fint :)

17 Emilia:

Sv; Så duktig du är :) Önskar jag kunde lära mig så också haha.

18 kerstin:

Jättefint!

19 Jane Doe:

Åh vad fint! Jag önskar att jag kunde sminka mig snyggt men jag kan ungefär med mascaran och inte så mycket mer.. Inte för att det är illa pinkat men.:P



Svar: ja, kanske umgås man med likasinnade utan att veta om det.:P

20 amanda:

Fina ögon, jag gillade sminkningen! :)kram

21 Ann-Sofie:

Fina färger i sminkningen! :)

22 Daniela - ung blivande mamma:

Jaaa de är ganska mysigt haha :)



sjuuukt snygg sminkning! du e grym ju :)

Kommentera här: