EOTD - Neonify

Jag kände för starka färger idag och drogs mot den neongröna delen av min palett. Jag visste inte riktigt vad jag skulle matcha det med för att det inte skulle bli så galet knalligt så jag tog det säkra före det osäkra och använde mig av en kopparfärgad brun skugga! Blev direkt lite mer vardagligt (Iallafall för mig, men jag gillar ju starka färger!). Nu ska jag in till stan, så skönt att alltid vara ledig på onsdagar!

Eng: I felt for bold colors today and was drawn to the neongreen part of my palette. I didnt really know what to pair it up with to prevent it from going too bold so i took the safe way out and used a coppercolored eyeshadow! Instantly became alot more wearable (Atleast for me, but I really like strong bold colors!). Going into town now, so nice to always have wednesdays off!

Products :
Eyeshadows - Manlypalette
Primer - E.L.F Concealer
Eyeliner - E.L.F Cream eyeliner - Black
Eyeliner - Max Factor - Kohl Pencil 020 Black
Mascara - GOSH - Extreme 2 step volume mascara - Black

Kommentarer:

1 Emeliié:

Jag vill med åka Snowboard :O men jag är sämst ;)

2 Fina Frun:

läckert!

3 A D E L I N A:

sv: ja visst gör det! allt bra med dig idag? :)

4 Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee:

Hahaha.. ska skicka han dit ;)

5 Jonna:

Det tycker jag också :D fin blogg!

6 eemmaaj - saveu ♥:

ja kanske men resten av bandet stannar ju i tyskland så ser inte vad det är för mening med det... :(

7 Anna med A:

Tack :D

och jag är hemma-.

8 helene:

svar: åhh, ja, det är jättekul :D:D men jobbigt!!



fin blogg. snygg sminkning :D:D:D

9 Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

> Ja precis=) men nog hade det suttit bra med en liten större vinst;)

10 Nattali:

Tack =)

Jo jag vet.

Jo jag vet, men vi ska tydligen gå igenom något tillsammans så jag måste vara kvar :P

11 Helena:

Låter toppen att alltid ha lediga onsdagar!

12 Dessan:

sv: Jao, men tur att det var bara en liten skrubbsår, kunde sluta ännu värre egentligen

13 Lillasyster:

Fan vad du är duktig, tjejen! Och vilka långa ögonfransar, me love!

14 Pichas blogg ♥:

snygg sminkning ^^

jag gillar!

Har du kollar in mina sminkningar?

15 Angelica:

tack snälla du! riktigt snygg sminkning!

16 Pichas blogg ♥:

tackar ^^

du e oxå duktig ^^

17 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

fan vilken snygg färg :D

18 Beatrice Jakbobsson [foto]:

sv-. visst gör det (:

19 Sanna:

Svar: Ja, det blev några, hehe.



Fin sminkning förresten :)

20 Johanna:

Ja den är verkligen härlig.

21 Dixi Wonderland:

Svar: Jaa precis! När jag hittar en nya bloggar som jag blir smått besatt av HAHAH jag brukar bli de i början när jag hittar någon som ser sjukt bra ut. Då läser jag infon ibland flera gånger om dagen och så går jag bak flera månader och läser och kommentarer igenom bloggen xD

22 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

sv, ahah jaa den är lite knäpp :D

23 Cissi:

Ja men visst är de! :D snyggt sminkat! :)

24 Linnea♥:

SV: Visst är den :D !

25 Sandra:

Haha ja det är kul att vara ironisk :P

26 Anna med A:

den är super skön :D

27 JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA:

sv: Tack!

Hoppas allt är bra med dig idag :)

28 Emma:

Vi ställer oss på vågen och till sommaren kollar vi hur många procent av vår kroppsvikt vi har gått ner, as simple as that!

29 Loviisa:

sv: tack! blev faktiskt själv nöjd med headern och bakgrunden!



Häftiga bilder :)

30 MYMiC:

Aw tack :> Jaaa, det var ju tyvärr så. Jag såg ju fan ut att vra 4 pers bred hahaha XD



Jaaa, det är värsta hemskt :o

31 L I K E S O F I E [foto]:

Sv; Haha okej, nej usch jag gillar verkligen inte datakunskap! XD

32 Ruth Frida Marie:

Läckert för gröna eller grå ögon.



Sv: Haha jag vet, har än idag roligt åt tröjan.

33 Piicha´s blogg:

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!



You go girl!!



Kram/ Piicha

34 sofia:

tack fina du! ja visst är dom !



va ballt att du lägger upp sminkningar :)

35 alexandra:

fint! :)

36 Honi:

Fina Frun, Jonna, Kimiees, Sanna, Cissi, Loviisa, Sofia, Alexandra: Tack!

Helen: Tack vad glad jag blir! :)

Lillasyster: Vad söt du är! Jag tror det är nya mascaran som gör att mina fransar ser så långa ut, den är galet bra!

Picha: Tusen tack! Jag har kikat in dom!

Angelica: Tackar! :)

Ruth Frida Marie: Ja för grå ögon skulle färgen verkligen komma fram!

37 Kerstin:

Ursnygg sminknign1 Jag gillar speciellt färgerna och placeringen av skuggorna!

38 josefin gard:

den film är fett bra :)

Kommentera här: