EOTD - Go green!

Ville prova min nya ögonskugga från E.L.F som kom för några dagar sen (Den och två borstar som var byte för dom obrukbara jag fick sist). Skuggan är en ljus grön skugga med helt galet mycket skimmer i. Den varierar från ljust ljust grönt till guld och till lite mörkare grönt beroende på ljuset. Sen så tyckte jag att jag skulle ha lite glitter så jag la lite under ögat. Ser lite småunderligt ut på bilderna för kameran verkar inte ha fått med alla glitterkorn men det är en riktigt fin effekt!

Eng: Wanted to try my new eyeshadow from E.L.F that came a few days ago (That and two brushes that replaced the un-useable ones i got last). The eyeshadow is a light green eyeshadow with a craaazy amount of shimmer in it. It varies from light light green to gold and a little darker green depending on the light. And then i figured id add some glitter, so i applied some under the eye. Looks slightly odd on the pictures cause the camera doesnt seem to have photographed all the glittercorns but its a really nice effect!

Products/Produkter:

E.L.F Mineral Eyeshadow Earthy
E.L.F Duo eyeshadow Mocha Swirl (The dark one)
Max Factor 2000 calorie Mascara
Max Factor Kohl Pencil 020 Black
Green glitter is from Primark, UK.

Kommentarer:

1 rock n roll mamma:

jag tycker de ser riktigt fint ut

2 Honi:

rock n roll mamma : Tusen tack söta du :)

3 Viola, Killer Colours:

Ååh vad fin skuggan på ögonlocket är! Vilket förtrollande skimmer. Skogsälvor tänker jag på!

Kommentera här: