EOTD - Blue glam

Idag blev det rätt glammigt och sotigt med mörkblått, svart och vitt och så en massa blending på det! Inspirerad av Allthatglitters21 på youtube som gjorde denna tutorial för några dagar sen! Sitter i skolan och har rast just nu, ska in till stan efter skolan och se om jag kan hitta en present till en 13årig tjej som fyller år på Torsdag! Tips mottages gärna!

Eng: Quite glammy and smokey today with darkblue, black and white and a whole load of blending ontop of that! I got inspired by Allthatglitters21 on youtube that did this tutorial a few days ago! Sitting in school right now on my break, going into town after school to see if i can find a present for a 13 year old girl that has her birthday on Thursday. Any tips highly appreciated!

Products :

Eyeshadows - Manlypalette
Primer - E.L.F Concealer
Eyeliner - E.L.F Cream eyeliner - Black
Eyeliner - Max Factor - Kohl Pencil 020 Black
Mascara - GOSH - Extreme 2 step volume mascara - Black

Eyebrow - Wet'n'wild brow kit

Kommentarer:

1 fridolina:

Snyggt!



Haha, för mig skulle detinte bli jämt. Men det kanske är för att jag är lite extra klantig och alltid lyckas förstöra nagellacket på vissa ställen.

2 Kerstin:

Ursnygg eotd!

3 Bee:

fint ;)

4 Karin:

riktigt tjusigt!

hoppas du har en fin måndag:)

5 saga:

aa visst är hon :D

6 josefine:

ja det var det verkligen, skönt att få spendera lite tid med familjen :) hur är det med dig då?

7 Julia:

hejsan hur mår du idag?

8 Nathalie:

hjälp mig! vilken färg på naglarna ska jag ha denna veckan?:D

9 Nannie:

Hej, råkade snubbla in här :)



Mitt tips på presenter brukar vara tidningsprenumerationer. Presenten räcker länge, och hon blir glad varje gång det är något i brevlådan. Beroende på vilken prisklass man har tänkt sig går det att hitta både helårs och lite billigare "prova på"varianter.



Detta förutsätter ju i och för sig att hon gillar att läsa och att du känner henne tillräckligt väl för att välja tidning...



Nåväl, trevlig att kika runt i din blogg!



Mvh

Nannie

10 Paparazzibecka:

Sv: yes!

Nu kan du börja läsa om min helg i Stockholm och blogawards dag för dag. :))

11 Sandra:

Sjukt snyggt!! :)

12 Maria, Hjärterdam:

Ja det blir verkligen spännande.. haha, jag försöker planera men jag får nog ta det som det kommer =P

13 Cissi:

fint !:)

14 Mandy:

Love the blue colour. So vibrant and nice!

thanks for dropping by my blog :)

15 Laks:

Va många städer! :) ja tycker inte heller så mkt om storstad.. bor i förorten nu men skulle nog trivas väldigt bra i kanske rättvik eller nån sån liten stad.. ;)

ps. Cool ögonskugga :)

16 Carina:

Min dotter önskade sig bland annat parfymer, mascara och presentkort till olika klädesbutiker när hon fyllde 13 år.

17 Carina:

Haha kommer inte heller ihåg vad jag önskade när jag var 13 år, misstänker dock att det var kläder.



Det var ju inte så länge sedan min dotter var 13 år, så jag tänkte bara på vad hon önskade sig :)

18 Therese:

Passa på! Jag har just nu en "veckans blogg" tävling! Anmäl dig nu :D Så att du har en chans att vinna :)

19 Therese:

Passa på! Jag har just nu en "veckans blogg" tävling! Anmäl dig nu :D Så att du har en chans att vinna :)

20 Emelie - Crazynails:

Om jag var hon skulle jag bli jätte glad över presentkort från Gina eller H&M, eller nagellack! xD

21 Anonym:

va snyggt :)

22 Honi:

Kerstin: Tusen tack!

Bee: Tack!

Karin: Tack!

Nannie: Tusen tack för tipsen :)

Sandra: Tack!

Cissi: Tack!

Laks: Tack!

Carina: Många tack för tipsen :) Svårt att veta vad man ska köpa!

Emelie: Tror hon skulle bli superglad för det också!

Natalies: Tack!

Kommentera här: