E.L.F Haul 2 - Abit dissapointed..

Idag kom mitt paket från E.L.F med lite smågrejer som jag beställde när dom hade fri frakt. Tyvärr var tre av sakerna obrukbara då dom hade produktionsfel, en borste saknade hälften av håren, en annan borste var halvt ihoplimmad och min mineralskugga gick inte att stänga alls. Skickade ett mail och fick just svar om att dom skickar nya till mig. Riktigt bra support, även om jag gärna hade velat ha välfungerade grejjer första gången! Nagellacken ser fina ut iallfall, och total face borsten verkar också vara en godbit nu när jag snabbtestat den.

Eng: My package from E.L.F arrived today with a few things that i ordered when they had free shipping. Unfortunately three of the things where unuseable cause of production-errors, one brush were missing half of the bristles, another one was halfly glued together and my mineral eyeshadow doesnt close at all. I sent them an email and recieved an answer, and I will recieve new items asap. Really awesome support, even though I wouldve wanted things that works the first time around. The nailpolishes looks nice anyways, and the total face brush seems to be a treat now when i quickly tried it.

Nailpolish Dark Navy
Nailpolish Mod Mauve
Eye Widener
Mineral Eyeshadow Earthy
Eyeshadow brush
Total Face brush
Defining eye brush

Kommentarer:

1 Sara:

tråkigt med trasiga grejer, men tur att du får nya! :)

2 Andréa:

Sv: Ja det gjorde det :) Fast inte smärtfritt direkt.. jag har ont överallt efter att ha burit grejer :(



Tråkigt att det var trasigt, men bra support som sagt!

3 kerstin:

Fy vad trist med trasiga grejer =(

4 Alli:

I've not really fell in love with stuff I bought from elf. But they do have nice service because I've had stuff break and they've replaced it.

5 Hanna:

SV: Hahah jag gillar norrländska!. Dock tycker jag Pitemålet slår oss Skelleftebor, med HÄSTLÄNGDER!.

6 Honi:

Sara: Ja det är tur, annars hade jag nog bara tyckt det var tråkigt och trist. :)

Andréa: Ja inget ont om deras support som sagt! Tråkigt att bli besviken dock :(

Alli: I love some things, not sure i will buy anything more from them though. Not the first time ive recieved broken things :(

Kommentera här: