Curious about.. Isadora WigWham

En produkt jag är supernyfiken på just nu är WigWham mascaran från Isadora som jag har sett runtomkring på olika skönhetsbloggar.

Jag såg en video från Isadora på youtube på hur man applicerar mascaran och det ser riktigt spännande ut då det verkar vara ett helt nytt sätt att applicera mascara på då man ska rotera borsten utåt då man applicerar den.

Det kan nog ta några gånger innan man får till snitsen men på videon ser det ut som att hon får till en riktigt maffig lösögonfrans effekt!

Eng: A product I'm really curious about right now is WigWham mascara from Isadora that I've seen around on alot of different beautyblogs.

I saw a video from Isadora on youtube that shows how to apply the mascara and it looks quite exciting since it seems to be an entirely new way of applying mascara by twisting the brush outwards when you apply it.

It probably takes a few tries before you get the technique but on the video it looks like she gets a major fake eyelash effect!


Pictures from : Isadora.com

Kommentarer:

1 CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!:

Verkligen :) Hur mår du idag?

2 ellen<3:

komenterar du idag kanske du blir länkad<3

3 elin:

sv: haha ja svinigt är det nog, men kul samtidigt :)

4 ♥piinkpiiercing - the one and only♥:

svar: elr hur! :D vill fan beställa hem dom!!!

allt bra med dig? ^^

5 ♫♪ Sandra T:

eller hur ;)

6 Sanna:

Sv: tusen tack söta du !

7 Yohanna:

Hej! Vad kul att du hittade min blogg & tog dej tid å kommentera - det uppskattas verkligen!! Ja, det är underbart här, strax utanför Helsingborg så nära dig ändå ju? (Beroende på vart i DK du bor iofs..) Hur kommer det sig du bor i DK? :)

8 lovisa:

sv: ment ack så mkt!:) ja jag gillade också kombinationen av färgerna!:)

9 Hollie:

Okej, funkar det bra med olivolja och socker? Jag har aldrig testat det, borde kanske testa :) Gillar att testa nya saker :)



Den där mascaran ser spännande ut, skulle vilja testa :)

10 B E C C A:

SVAR: Ja, jag med. Gillar dom starkt! :)

11 Malin:

alltid skönt att vara ledig,gud så härligt vill jag också vara:)

detsamma!

12 Marie:

Sv: Jasså? :) Kul att höra att nån har erfarenheter av skorna :) Då kanske man ska satsa på ett par.



Jag skulle oxå vilja testa Wigwam mascaran. Hoppas bara inte att den är skit, och att reklam bara är fejk. Så brukar det ju tyvärr ofta vara.

13 sandra:

de är ju de jag har :]

14 F R I D A:

-tack :)

15 Zami:

sv: Ah de är det verkligen, jag ska de.

Men jag fick reda på att hon ska flytta tillbaka på måndag så de fixa sig :D

16 jenna♥:

Tack så mycket! Det värmer att höra!<33

17 Anna:

haha ja det hade varit så bra! Samma för mig med, massa kläder som är gammalt, för smått eller för stort.

18 Anna - Gravid ♥:

Ja det blir ju sååå mycket mysigare då!



Verkar ju bra den där! Men som alltid går jag på dessa nyheter å så funkar odm inte alls på¨mina fransar.. :-(

19 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Låter som en bra produkt! :)



SV; Eller hur :D

20 Linda:

SV; Åh, men tack! Vad söt du är!



Jag har gjort en väldigt negativ recension av denna mascaran på min blogg. Jag testade allt att rotera borsten först, precis som hon visar här, men jag måste ha haft dåligt tålamod. Kan hon få det såhär häftigt lär väl jag också kunna det. Det blir till att testa igen!

21 Viktoria:

okej :D tack!

vilken fin och intressant blogg, du kommer att få en stadig besökare till kan jag då säga;)!

22 josse:

sv: allt bra då?

23 Angelica - makeupartist:

jaa de är faktiskt helt okej där =)

24 Erika:

Tack så jättemycket! Vad glad jag blir :)!

25 mitzvi:

åh tack :')

26 Karin:

haha finns SÅÅ många olika slags mascaror.. tycker alla är ungefär lika:p iaf på mig



hoppas allt är bra med dig ikväll:)

27 Unspoken Message:

DEN MÅSTE JAG HA!! ahahah ser ju ut som Twiggy-fransar = ASCOOLT

28 Erika:

svar: trevligt! :)

29 ASIAT:

vad har du gjort idag då? :)

kraam - ASIAT

30 CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!:

Verkligen jätte skönt :)

31 frida:

åh jag har letat efter den, är väldigt nyfiken på den också:) fin blogg

32 MADDES:

Tack så mycket :) Hur mår du idag? Kram

33 Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: superkul att du är med ;D

34 Linda:

SV; Tack! Det var ju en jättebra guide! 45 kr i frakt var ju ingenting jämfört med andras priser! Men jag funderar på det här med tullavgift... är det helt random tror du, dvs att man bara har tur om man slipper det?

35 Hanna:

sv; haha ahh xD



Nyfiken på dendär mascaran, alla är olika på alla, den enda som har verkligen funkat för mig är dendär False lash effect (:

36 Hanna:

Ja gillar också ganska neutrala färger. Viva glam Gaga och lite färggladare Up the Amp är mina favoriter :)

37 Hanna:

SV: Tusen tack!!. Satt 1½ timme med den där sminkningen, tiden bara flög iväg :)

38 Emmy:

sv: ojdå, så kan det gå ibland. Är dock så här hemma idag.. Får väl tugga på en paprika :-P

Hoppas allt är bra med dig?

39 Honi:

Hollie: Jag vill också testa! :) Älskar att testa nyheter.

Marie: Ja man vet ju aldrig innan man testar, tycker dom flesta av isadoras mascaror är riktigt bra faktiskt!

Anna: Det har väl att göra med vad man gillar tror jag :) Vissa gillar sånt som andra hatar! Gäller att hitta något som passar en.

Linda: Ska kika in din recension! Kul att höra olika erfarenheter ju! :)

Viktoria: Tusen tack vad glad jag blir :) Kram på dig!

Karin: Mascaror har väl i grunden nästan samma formula (Förutom tubing mascaror då).. Tror det är appliceringen som gör skillnad. Kan definitivt se skillnad på volym eller längdmascaror!

Unspoken message: Haha, nu när du säger det så ser det ju faktiskt ut som Twiggy fransar. Ascoolt!

Hanna: Har inte provat FAlse lash effect faktiskt men hört mycket bra om den :)

40 MARIA - mode, outfits & inspiration:

Har också varit lite sugen på den där, den kostar ju bara 99kr! Ska bannemig köpa en nästa gång jag ser den :D haha!

41 Jennifer:

du kanske redan hunnit testat wigwham, jag använder mig iaf av den :) Kan inte säga mer än att det är den bästa jag någonsin använt, och jag har testat det mesta eftersom jag är ute efter lösögonfranseffekten ;) Helt klart värd att prova :)

Bra video dessutom, så som hon applicerar mascaran har inte jag gjort men effkten vart ännu bättre när hon gjord de :)

42 Frida Pygmeisk:

Den har jag provat! Riktigt bra mascara!

43 Honi:

Frida: Hört att många gillar den jättemycket :) Får se om jag hittar den när jag är uppe i sverige nästa gång!

Kommentera här: