Cien nail varnish remover

Efter att ha hört mycket gott om Ciens nagellacksborttagning från Lidl (Ja, Lidl av alla ställen) från Pret-ty och massvis av beautybloggare så bestämde jag mig för att knalla ner till Lidl på rasten och köpa mig en jag också. Så nu blir det testning av den, en recension kommer upp när jag provat mer!

Eng: After having heard alot of good thing about Cien's nail varnish remover from Lidl (Yep, Lidl of all the places) from Pret-ty and lots of beautybloggers I decided to go down to Lidl on my break and get one. Going to test it out, a review will be posted when Ive tried it out more!

Kommentarer:

1 Nailtastic:

Jag köpte min första flaska för någon månad sen och är tyvärr inte så väldigt imponerad. De flesta verkar tycka att den är bra, men jag tyckte jag fick jobba mer än vanligt för att få bort lacket. Men den är ju billig så det är inte omöjligt att jag köper den igen i alla fall.

2 Honi:

Nailtastic: Tråkigt att du inte gillar det, får se vad jag tycker när jag testat den mer. Min förra remover var jättejobbig att arbeta med, tog en halvtimma att få bort vanligt lack på alla naglar. Så det kan ju bara vara ett steg i rätt riktning med en ny!

3 Caroline/StyleFile:

Har också denna från Cien mest för att den är så billig :)

4 Mikaela:

Skulle vi få låna bilden till våran blogg? Kram

5 Honi:

Mikaela: Det är inga problem, kom bara ihåg att länka tillbaks till källan. Ni vet väl att denna utgått från Lidl's sortiment förresten? Dom har en ny nu som är allt annat än bra.

Kommentera här: