Ursäkta röran..

Jag har suttit och kämpat hela dagen med att göra mig en ny design med hjälp av mina klasskamrater och min pojkvän. Så det kan vara lite rörigt under kommande halvtimman, ska flytta över all kod från min testblogg och till denna!

UPDATE: Nu borde allt vara som det ska, var tvungen att hotfixa något för dom som använder Internet Explorer. Tryck på f5 för att uppdatera designen.

Eng: Ive been fighting all day to create a new design with the help of my classmates and my boyfriend. It will probably be slightly messy under the coming half hour or so, I'm in the process of moving all the code from my testblog over to this one!

UPDATE: Everything should be as it should now, had to hotfix something for those that use Internet Explorer.
Press F5 to update the design.

Kommentarer:

1 H A N N A ★:

haha, ja, ibland ser man rolig ut :P

2 Clara:

sv:oh ja det är den verkligen!

3 ♥In my pink heart♥:

jag gillar din nya design :D



prova publicera ditt senaste inlägg, det går inte att kommentera.



svar: tack! ^^ ja, men vi ses om två veckor igen :D allt bra?

4 Honi:

IN MY PINK HEART: Tusen tack, publicerade bara ett halft oklart inlägg i några sekunder för att se något med designen så det kommer tyvärr inte upp igen!

5 Julia:

Allt bra?

Vad ska du göra idag? :D

6 emmelist:

alltid krångligt att göra ny design! :S



men hoppas det ordnar sig!

7 Caroline:

vilket märke använda du då?

snygg sidan blev förresten! hur gör man en extra sida utan att göra ett inlägg av den (den du gjort för "about&policy")

8 Honi:

Emmelist: Ja det är lite småstressigt tycker jag, men när det är klart så är det så skönt!

Caroline: Jag gjorde en underblogg till min blogg!

9 Linnea a.k.a neus:

Snyggt med läppstiften uppe i hörnen på inläggen! :)

10 jennifer:

sv: tack, tycker jag med! :)

Kommentera här: