Tips - H&M Läppglans






Jag ville bara tipsa om H&M's läppglans som kostar ynka 10 kronor styck. Jag plockade på mig två färger, Vibrant Pink & Passion Pink. Läppglansen luktar dessutom som vaniljmuffins vilket gör det hela så mycket bättre för mig som gillar söta lukter. För 10 kronor tror jag att jag kilar ner till H&M igen och försöker hitta dom färger jag inte har för dom här gillar jag verkligen! Gillar ni läppglans är detta verkligen ett fynd, t.o.m. förpackningarna är ursöta med sina korkar med spetsgrafik på.

Kommentarer:

1 Amanda - MANDOSA:

sv: åh tack :D



va billigt! måste man ju nästan investera i :)

2 t h a i p i n n e n ♥:

sv; nej det va inte de:(((

3 Anonym:

Sv: Åhå! Bor du inte i Sverige? :O

Det där läppglanset ska jag verkligen spana efter nästa gång jag är på stan! ;)

4 Anonym:

sv: tacktack :D

5 Melissa':

Heheh jadå :))



Allt bra

6 AMY:

Tipsade också om de läppglasen för ca en vecka sedan :)

SV; Tack ^^

7 jennifer:

sv. roligt att höra din åsikt! :)

funderar om jag ska ta det eller inte, har inte riktigt bestämmt mig än :) hihi

8 Anonym:

- där ser man!

9 matilda:

- Haha okej.. Men jag förstår dig faktiskt, det är många som inte vågar :) Hur mår du idag då? :D

10 Virginia:

Vackert! Tack för tipset ska springa in och handla såna :P

11 matilda rosqviist:

10 kr var ju knappt nånting :D älskar läppglans!

12 A.:

Svar: Okej, vad roligt. :D

13 Hanna:

SV: Jaaa läppstiftet är verkligen huur snyggt som helst!. Ett cremesheen också, älskar den formulan!

14 Emma:

SVAR

Ja, usch! Den var riktigt äcklig! Kram :)

15 Cissi:

tack sötnos! :)

16 Yasmine:

åhh Tack så mycket du :)

17 Z A N D R A :):

vad billigt :o



sv: ja men eller huuur :D

18 MARILENA:

Hehe ja visst va de, ja jag älskar halsbandet. Skit snyggt !

19 jenna:

Vad tycker du om mitt andra videoinlägg som ligger i senaste inlägget på min blogg ? :)

20 emma:

svar:

ja, det är riktigt skönt måste jag säga! :)

- grymt fin blogg!



kram, & trevlig helg! :)

21 Emelie:

hihi aa jag hoppas med, älskar dom :D

22 Plutten:

Jag kör alltid med HM's läppglans. Tycker dom är SÅ bra.



Vilken härlig blogg du har! Har en fråga bara, skulle du inte kunna göra ett inlägg o tipsa om läppglans med "pulp-effect"? Så man kan köpa ett som ger en större läppar;)

23 Anonym:

Hejsan! :'D En inbjudan till bloggsvar kan bli din! bara att anmäla sig i min lilla tävling :D Puss

24 beccis:

ja, vi var på olika ställen i livet, och de funkade bara inte längre :/

25 Honi:

Amanda: Ja billigt och bra :) Jag ska köpa mig fler iallafall, gillar dom verkligen!

Licas: Nej jag bor i Danmark nuförtiden :) Och gör det, dom är jättebra!

Amy: Great minds think alike heter det vä? :)

Virginia: Gör det! :)

Matilda: Jag har inte varit ett så stort fan av läppglans men blivit det nu på sistonde :) Och med läppglans är det oftast så att priset inte spelar så stor roll!

Zandra: Visst är det! Blev lite förvånad jag också :)

Emma: TUsen tack!

Plutten: Det kan jag göra :) Kommer upp senare skulle jag tro!

26 kerstin:

Vilka superfynd!

27 Honi:

Kerstin: Ja det är inte ofta som jag hittar något så billigt som jag gillar så mycket! :)

28 Wilma:D:

Jag har oxå sånna! 3 st faktist! NU har de kommit in NYA läppglans från H&M som bara kostar 10 kr...dom e helt underbara o lukar godis! Asså andra läppgalns

29 Honi:

Wilma: Visst är dom underbara! Luktar så himla gott :)

30 elina:

vart FAN hittar man dom inne på H&M? Jag har letat som en dåre, men hittar aldrig -.- :P

31 Honi:

Elina: I Sminkavdelningen! Har dom inte en sminkavdelning så finns dom inte, vissa H&M är för små så då har dom skippat sminket tyvärr :(

Kommentera här: