Septemberfavoriter

1. Gosh Extreme 2 Step volume mascara.

2. E.L.F Super Glossy Lip shine - Angel.

3. Gosh Nailpolish Great Green.

4. E.L.F Eyeshadow brush.

 

Det verkar som att jag är insnöad på två märken denna månad, E.L.F och Gosh! Läppglanset har hängt med i väskan vart jag än gått(och blivit använt som ett sorts läppbalsam när jag inte har haft mitt med mig) och mascaran och penseln har blivit använt nästan varje gång jag sminkat mig. Lacket är helt gudomligt fint, bilder finns här.


Eng: Seems like ive been snowed in on two brands this month, E.L.F and Gosh! The lipgloss has been with me in my bag wherever Ive gone and the mascara and the brush has been used almost every single time ive done my makeup. The nailpolish is just simply divine, you can find pictures here.

Kommentera här: