Så var det klart!

Jag är så himla nöjd med nya designen och så himla stolt över att jag lyckades fixa allt som skulle fixas. Jag har även lagt till en bloglovin knapp uppe i headern för dom av er som använder bloglovin, själv är jag ett stort fan och förstår inte hur jag har orkat följa bloggar utan bloglovin. Så mycket enklare än att lägga till i bokmärken!

Maila eller kommentera gärna om ni ser några fel eller buggar så fixas det fort, tryck dock på F5 knappen på tangentbordet för att uppdatera designen först!

På fredag morgon tar jag mina väskor och åker upp till Luleå för 10 dagar med min mor, syskon, far och vänner. Kommer bli skönt att vara hemma ett tag, speciellt när man får prata svenska igen. Har förberett några inlägg och kommer förbereda några fler så bloggandet inte dör när jag är I Sverige. Ni kan se fram emot mycket shopping när jag kommer hem till Danmark!

Eng: Im soo satisfied with the new design and so proud that I managed to fix everything that had to be fixed. I have added a bloglovin button up in the header for those of you that use bloglovin, I'm personally a big fan and don understand how I bothered following blogs without bloglovin. So much easier then bookmarking!

Mail or comment if you see any mistakes or bugs and Ill fix it, press F5 on your keyboard to update the design first though.

On friday morning I'm going upp to Luleå (Sweden) for a 10 day visit. Will visit my mom, siblings, dad and friends. Will be nice to be at home for a while, especially since I get to speak swedish again. I've prepared a few posts and will prepare another bunch so the blogging wont die when I'm in Sweden. You can look forward to alot of shopping when i come home to Denmark!

Kommentarer:

1 Caroline:

tack för hjälpen! ja det verkar inte som att det går att lösa på något annat vis!

ha en trevlig resa! flyger du från kastrup?

2 F R I D A:

-Ja gör det :D du kommer inte ångra dig ;)

3 ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~:

snyggt! :)

4 t i f f a n y:

svar: tack så mycket. Du har en jätte fin blogg kraam :)

5 Ninnis fotoblogg:

svar: åh tack snälla du!

6 Leia ♥:

Synd att du inte har någon att gå med. :S

Tränar han något då?

7 Linn :):

jo de är dom verkligen :d

tackar!

8 Lizy:

Riktigt grymt!:D

9 krissi:

grejen e den att han fick kommentarer på den där sidan som hur han skulle göra och lyckoönskningar osv... det gör allt så vidrigt.. :(

10 PHOTOSHOES:

SV: Visst är dom! :D

Åh vilka snygga naglar i headern, hur har du gjort dom som är högst upp? :)

11 TOVE♥:

ja de är gott :) tack !!



de blev ju jättefint!(yy'

12 Honi:

Kristin : Tackar!

Tiffany; Tusen tack!

Lizy: Tack!!

Photoshoes: Det kallas för vattenmarmorering (Watermarbling). Det finns massa bra tutorials på youtube :)

13 Leia ♥:

Okej :P han kanske gillar när det går lite snabbare. För att gå går ju rätt långsamt, eller rättare sagt, det händer inte så mycket :P

14 Cissi:

tack sötnos! :)

15 EMELIEJR:

SV: Tack =)

16 keela:

ja, det har jag också märkt. därför kändes det passande med ett sån inlägg^^

17 krissi:

nej, jag skulle garanterat ha ringt till 112... men folk tänker inte likadant tyvärr...

18 Saaaaaaaaaaandrizz<33:

Snygg blogg <3

19 Neha:

Ja verkligen:D

20 Neha:

Visst är de:D

21 cila:

sv: ja det är väldigt bra,har du någon favorit i top model än? ja eller hur, väldigt fuskigt att hon är i portugal, det skulle vara soft med lite värme!

22 adina:

sv: tack så mycket!



snygg blogg! :)

23 anki:

Hej! vill du ha ett digster premium helt gratis? gå in på min blogg så får du det! bra va :) fin blogg btw! kram anki

24 ebbas dagbok:

ALLT BRA IDAG? ;D

25 A:

sv: Haha :)

26 Theresé Adelman:

SV; Jaa det är verkligen skönt! ;)

27 emmelist:

den nya designen blev grymt bra!

28 L a r a ~ Just me again. ^^:

Sv; Det vart Top Model faktiskt för min del ;)

29 » P H O T O L E N S:

SVAR: Precis, men det är nästan för kallt! :p

30 Diana:

sv: haha ja det brukar jag också göra! :D

Tycker Elle är så dyr i affären, så när jag fick erbjudandet 6 nummer för 149:- tackade jag inte nej! :D

31 Natalie | Fotoblogg:

riktigt ball header!



ja om det är stressigt! det är knappt så att man har tid att tänka. Men i vår skola är lärarna helt emot att sluta tidigare det finns inte i deras värld :o

32 ♥In my pink heart♥:

svar: tack! Ja, det är lång tid :D

allt bra idag?

33 K L A R A:

sv: tack så mycket :)

haft en bra dag?

KRAM

34 stella:

sv: tack så mycket <3 tog den i Romme

35 Mikaela:

tack så mycket :)

fin blogg!

36 JOSEFINE:

Sv: Kul att du gillar min blogg, om du har lust kan vi följa varandra via bloglovin?



Jaså, du har bott i Luleå? :)

37 Michan | Sysslingarnas:

sv: Tack ^^

Prova på du, först skänns det lite konstigt men det är bara kul att testa på nåhot nytt!

Själv så ska jag nog ha det fler gånger. :)

38 frida:

Ja! Älskar att vara lycklig. :)

39 Morewishes:

sv: Vad roligt att höra :)

Och tack så mycket!: )

40 Beatrice Jakbobsson [foto]:

sv: jo det är super roligt :D!

41 SARAS FOTON & TECKNiNGAR:

ja favvojeansen ^^ men de börjar gå sönder ''för mycket'' nu, som slutar med att de faller ihop nästan & tacktack c:

42 FIONA - ja, som hon i shrek:

ja det kommer bli kul!

43 Blöta Fötter - Nadja:

Snygg design! =D



svar: hon hälsar tack :)

44 Josephine:

Jättefint blev det! :)

45 Elin:

aaa ja kör nog på de på torsdag, om ja vågar =D

46 Laila:

Blev ju jätte bra=)

47 Felicia (fotoblogg):

sv: tack! Ja, det kommer bli super häftigt :) har nog inte fattat den än.

hur är det med dig då? :D

48 Caroline/StyleFile:

Krämskuggorna är bra att använda för att ge färg åt vanliga skuggor :) kul att pincetten var bra har hört både bra o dåliga om den!

49 idah:

hehe tack :)

50 Linnéa:

SV: Tack, tack ;) Vill du ha några liknade kan du kolla på någon marknad, där brukar det finnas BILLIGA och snygga ringar :)

51 daniella:

svar: haha vad roligt! Jag hade tappat bort mina mjukisbyxor.. så jag fick ha rosa -.- yeeey! hahahah

52 Dragana:

Galet snygg design!

53 Lillasyster:

Sötaste Honi! Här får du en Sunshine Award från Lillasyster!

54 Madeleine [FOTO] ♥:

Sv: Tack så jättemycket =D

55 Julia:

Naaw, tack!

Fin blogg, btw ;')

56 Fia:

Snygg blogg!:D

57 Denise[O R D & F O T O]:

Kika gärna in min första videoblogg och säg vad du tycker:D skulle bli superglad!(A)

Ha en bra kväll

58 Anonym:

skitsnyggt blev de :D

59 JOSEFINE:

Sv: Jaså, vad trevligt! :) Men nu bor du i Danmark? :)

60 Honi:

Sandriz: Tack!

Adina: Tack! :)

Emmelist: Många tack :) Blev grymt nöjd!

Natalie: Det var den som tog mest tid tror jag, måste ha gjort 10 headers innan jag blev nöjd :p Tack!

Mikeala: Tack!

Blöta Fötter - Nadja : Tusen tack!

Laila : Tack :)

Dragana: Tack söta du! :)

Lillasyster: Tack kära lillasyster vad glad jag blev, två awards på en dag! Många kramar till dig!

Julia: TacK!

Fia: Tackar :)

Fckingcrazy: Tack!

Josefine: Jajjamen jag bor i danmark :) Midtjylland för att vara mer exakt.

61 Anna med A:

ja lovet längtar jag till :)

62 Johana:

den blev jätte bra :)

63 Andréa:

Sv: Vsd kul, alla kan ju inte trivas i samma :P Men hur trivs du i motsatsen då, alltså ljusa ögonsminkningar? Eller väldigt färgglada?



Vad fin din design har blivit! :)

Kommentera här: