Purity & Efwa - Disneyskurkar som sminktema

Purity och Efwa har just nu dragit igång ett sminktema med Disneyskurkar som fokus. Jag som älskar teman i alla dess former funderade fort ut hur jag skulle få tid till att vara med mitt i allt plugg. Så nu under dom kommande två veckorna kommer det bli en hel massa sminkningar inspirerade av Disneyskurkarna!



Eng: Purity and Efwa has started a makeup-theme week with disney villains as their focus. Since i love themes in all shapes and forms i quickly figured out how i'd get time to join in even though i have alot of school. So there will be alot of FOTD/EOTD's inspired by the Disney villains to come in the coming 2 weeks!

Kommentarer:

1 Jessica:

Tack! :) Ja, det är det verkligen :D

Ha en bra kväll!

2 Annie - Fotoblogg:

Svar: ja det var riktigt gott! tack :)

3 Julia:

sv; jaha vad roligt :)



ha en fin kväll :)

4 Emma:

Yay, rooooligt =)

5 Emelie - Crazynails:

Sv: Tack tak :D



Roligt med temavecka ;)

6 LORISSA LOVEBOMB:

Kul med disneytema!



Åker du snowboard/slalom? :)

7 Plutten:

Men vad spännande! Dom sminkningarna ser jag fram emot att se :D



Svar; Haha, ja, jag håller med! Fjortisar borde förbjudas. Och om någon förvandlas till fjortis, då borde denna sättas i ett läger av nå slag tills dom lär sej hur man för sej bland folk, hur man klär sej o hur man sminkar sej:P hahaha

8 Hampus:

Okej :) Jag har just börjat mitt program^^ Då är du mer inriktad på själva datorn tror jag, och jag är mer inriktad på servrar och nätverk :)

9 Emodia:

riktigt kul =)

10 Vilma - fotoblogg ♥:

sv ; jamen då blir det ju svårt o få till mönster

11 Deniesé:

sv: Tack så mycket :)

Dricker så mkt varmt som möjligt ^^



Vad roligt!

12 Hampus:

Det lät ju hur roligt som helst :D:D:D Hoppas min klass får göra något liknande :D

13 Nathalie:

god morgon! händer det något roligt idag?:D

14 FIONA - ja, som hon i shrek:

hoppas du får en supertrevlig dag :*

15 Sannalitens:

Svar: Okej! Hur är läget med dig idag då? :)

Kommentera här: