NOTD - Rainbow

Idag provade jag äntligen mitt efterlängtade lack Rainbow från GOSH. Rainbow är ett layering-lack, och det betyder att man lägger det ovanpå en annan färg för att få en cool effekt. Rainbow är ett multifärgat flakelack som får olika färg beroende på ljus och beroende på vilken färg man lägger det på. På svart (Wet'n'Wild Black Creme) får flakesen gröna, röda och orangea skiftningar och ser helt galet läckert ut. Så glad att jag köpte på mig två för det verkar som att dom slutar tillverka dom! Nästa gång provar jag på lila, har hört att det ser supercoolt ut. Som fjäll på en drake nästan.

Helt klart en värdig ersättare av NFU-oh lacket som jag suktade efter.

Kommentarer:

1 kerstin:

Oj så fint! Och vilken toppenbra bild =)

2 Adèle:

tufft!!!

3 jannike:

Sv; tack så mycket! :D

4 sandra:

vilket snyggt lack!

5 Sofia:

Hihi ja: :D Snygga nails. :)

6 sofia:

sv: Jodå det gick allt bra! :) Intressant att du pluggar i danmark, hur kommer det sig?

Ha en fin fredag!

7 Linda:

Snyggt :)

8 sophia:

SVAR: Det är helt okej faktiskt! :)

9 Anna med A:

det är jobbigt ;)

10 josefine andersson:

sv; tackar :P

11 NailsbyNoir:

Snyggt!! Känns lite fantasy över det hela, jag blir sugen på en trevlig filmkväll när jag ser bilderna. :-)

12 felicia:

svar: Ja, verkligen :/ älskar det också!!! :)

13 emelie:

hehe okej, ja men det är dom verkligen :) hur är det med dig då?

14 Lilmary:

Hihi ja min vovvi :p

snygga naglar! :)

15 Anna:

SV: hehe klart man ska;D

16 E M M A:

Sv:Okej!Tack så jättemycket för tipset, viste inte att det hade stor betydelse:)

17 yasmine modell fru och mamma:

jag gillade det snygga nails kram

18 Therese:

Tack!! kram på dig!

19 E M M A:

Sv:Haha aa!:)



Skit snygga naglar!:)

20 andrea:

Så sant. Slappa och sen ut på nya resor :) Drömresa?

21 Maria - fashionstars ☆:

coolt :)

22 thesswester - inte som alla andra:

sv: haha lite :) men jag hade sovmorgon idag så ;) jag sov jättebra :) hoppas du gjorde det också!

23 emelie francea:

Ohja, speciellt äkta vänner.

Snyggt lack förresten såg sånt igår.. jävligt coolt ;D

24 E:

sv: joey år så bra!!:DD!



va fina naglar!

25 Hedvig:

sv:nej tycker inte heller det är fel,skulle ajg säga det vore det av avundsjuka,vem vill inte tjäna så mkt=)fina naglar=)

26 Cissi:

Tack sötnos! :)

27 Maria:

Det var underbart där=)

längtar tillbaka..



wow vilka snygga naglar..

coolt..

28 eemmaaj - saveu ♥:

skit snygga naglar :)



haha jaa det känns ju inte super roligt menmen ^^

29 chris:

ja världens gulligaste är hon :)

30 Lanah:

Sv: Haha, ja! Allt bra annars?

31 N:

håller med dej :)

32 elin:

sv; Tack så mycket! Jo språk är riktigt svårt, jag har dock enklare för matten ;)

33 L I K E S O F I E [foto]:

- haha ne, så jävla fult de blev :|

jag kommer platta typ..

34 Josefine:

Vad snyggt lack! Vart kan man få tag i ett sådant och till vilket pris ? :)

35 Honi:

Sandra, Adele, Sofia, Linda, Lilmary, Yasmine, E M M A, Maria, Emelie francea, E, Hedvig, Maria, eemmaaj: Tack!

NailsbyNoir: Påminner mig lite om fantasy också faktiskt, något mystiskt över det!

Josefine: Kostar 69 danska kronor, så runt 90 svenska. Finns på Matas, är en dansk kedja. Men Matas finns i södra sverige också vet jag :)

36 Helena:

det är ju sååå fint, stod och höll i det i sommras men köpte det aldrig (hur kan man inte köpa de när man har de i handen är oförståligt :-P ). Ska helt klart köpa det nästa gång jag är vid ett Gosh-ställ

37 Honi:

Helena: Så synd, tror faktiskt dom slutat tillverka det vad jag vet. Plockade upp två när dom sålde ut resten i matas häromveckan! Tack och lov finns det ju dupes, NFU-oh lacket fex. Rainbow är så tjusigt dock :) Hoppas det finns kvar när du tar dig till ett goshställ!

Kommentera här: