New : E.L.F Cream eyeliners

Idag släppte Europeiska E.L.F UK dom nya färgerna ur Cream Eyeliner sortimentet. Jag är galet förtjust i min svarta och sitter och funderar på att beställa två till. Dom jag är mest intresserade av är Gunmetal och Purple, Olive känns lite mesig och Copper känns rätt vanlig. Eyelinern kostar dryga 43 kronor och finns hos eyeslipsface.co.uk.

Om du sätter in koden MOREFORYOUEU när du checkar ut så får du gratis frakt om din order är på över 10 pund.
Eng: Today the European E.L.F UK released the new colors out of the Cream Eyeliner range. Im really inlove with my black one and I'm now considering getting two more. The ones im most interested in is Gunmetal and Purple, Olive feels abit bland and Copper feels common to me. The Eyeliners are 3.50£ and are available at eyeslipsface.co.uk.

If you enter the code MOREFORYOUEU when you check out you get free shipping if your order is over 10 pounds.

Kommentarer:

1 Cissi:

ohh! kanske man ska prova? :D

2 jennifer:

det verkar ju bra:d

3 Sara:

sv: uppdaterat inlägget med swatch nu :D

4 jenny - ROSEETTENS ♥:

jajamänsan :)

lördagar och fredagar är much better!

fin blogg föresten

5 Michilicious ~:

Sv: Tack :D

6 Honi:

Cissi: Ja varför inte! Jag gillar den svarta iallafall :)

Jennifer: Ja det är något av det bästa dom har tror jag :) Det och deras studiogrejer i överlag.

Jenny: Tack!

7 emmelist:

bra smink de där :d

8 Kerstin:

Nu blir jag beställningssugen =)

Kommentera här: